Ahad, 28 April 2013

husam musa sudah angin dengan tun mahathir!!

mana tak angin, mana tak panas, dia dah la gagal di kelantan, satu habuk pun tak boleh dibanggakan kejayaan dia di kelantan, lepas tu declare yang dia akan tawan putrajaya dengan janji manis dia, itulah husam musa.. manusia yang licik macam mentor dia dalam pkr tu..

harap pengundi putrajaya sedar, jangan salah bagi undi kepada orang yang tiada track record baik, mau tumpo orang perak kata. sedarlah..

ingat lagi janji husam dekat rakyat kelantan, tak salah hanya batu asas je yang naik, projeknya mana siap-siap, dari kambing janapari, lebuhraya rakyat, siap bakarline yang katanya kerajaan kelantan mampu siapkan lebuhraya rakyat tanpa bantuan kerajaan pusat. derma dah berjela dah, tak tau berapa dah kutip, tengok takde pun tanda-tanda yang projek tu dia nak buat, penipu besar, sama juga dengan stadium baru, dulu kata mac tahun lepas kompem siap, erm jangan kata stadium tu siap, satu habuk pun takdop, kena tipu lagi, gila badas...

golongan munafik orang nak angkat jadi pemimpin, jahanamlah malaysia...





gambar sumber dari blog pas beruk


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir mengesa pengundi di Putrajaya agar MEMASTIKAN calon Pas, Datuk HUSAM USA KALAH TERUK pada Pilihan Raya Umum ke-13.

"Saya datang sebab saya tak mahu Putrajaya jatuh kepada orang yang tak sepatutnya, tentukan Husam dikalahkan dengan teruk sekali. APAKAH SUMBANGAN Husam, Nik Aziz, Pas kepada PUTRAJAYA? Orang buat elok-elok baru bak balaih.

Kita TAK BOLEH PERCAYA orang macam ini," kata Dr. Mahathir dalam ceramahnya di Presint 9 malam tadi

klik sini

7 ulasan:

  1. presentasi Ustaz. yang mantap berserta video bukti mendedahkan kedurjanaan Parti Pas yang SESAT lagi menyesatkan.Mereka lupa Mahkamah Allah di padang mahsyar.

    BalasPadam
  2. TGK SIKAP ORG PAS&PKR YG MUNAFIK BAGUS BUAT KITA UNTUK TAULADAN BUKAN JADI IKUTAN. TERIMA KASIH PKR&PAS KERANA KAMU SEMUA, KAMI DAPAT MENGENALI ORE YG MUNAFIK SECARA JELAS YG BERADA DIDALAM NEGARA UNTUK TATAPAN GENERASI DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA ALHAMDULLILLAH SYUKRAN. LAIN KALILAH

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju dgn sedara, sikap mereka manjadi tauladan kepada kita dan keluarga.......

      biarlah kita berpolitik dgn batas2 islam yg syumul.....
      biarlah mereka kata mereka lebih islamik dr kita kerana hnya ALLAH yg maha mengetahui.....

      Padam
  3. Pemimpin2 PAS seperti Husam Musa wajar di kuborkan dari politik tanah air. Mereka ni tak ada kerja lain asyik buat fitnah je. TKP Kastam kena tembak dek penjenayah pun dia buat cerita fitnah dan politikkan. Tak ada hati perut punya orang.. Jadi orang-orang Putrajaya tolonglah jangan sokong dia ni.

    BalasPadam
  4. Pihak umno mengatakan PAKATAN RAKYAT salah.
    Pihak PAKATAN kata UMNO salah.
    Aku pun dah serbasalah.
    YANG AKU NAMPAK PEMERINTAH MALAYSIA RAMAI YANG CURI DUIT RAKYAT.
    KAT TV TAK KELUAR PUN. kalau keluar pun itu sesudah didedahkan oleh pembangkang.
    So aku berpendapat PAKATAN ada benar jugak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. so ko tengok tv la ya?

      video yang dikeluarkan dlm media alternatif ko tak tengok?

      ke pura2 buta sampai tak dapat tengok?

      Padam
  5. ambo letih dok kelih rage huse nih..tpt ambo disalor loni tak dok gapo pon hok dio wat .. trip ni ambo anaok pinok tok wui la undi dio mapuh 4-50 undi... belawok....yo kecut perut dok salor nak tanding ptjaya porah... ore pt jaya pah ni keno tipu janji pelawok pelawok pelawok ..longke depan umoh ambo hok kecik pun sumbat tok boleh baiki nak baiki pt jaya masyaallah ...mu pero jmnapari mapuh..mu wat retok mapus.mu wat hiway mapuh.mu wat stadiun mapuh ...lamo kee rakyat mappuh mu nok idup sore wui ore lain derito...mapuh mu la jenero kt kondo mu ... tak dok gapo satu sen pon dia ni kecek janji surgo buleh la....hei huse demo mu ingat ko dkk hok janji janji janji janji mu nak wat gapo kg ambo bakpo mu lari...adoi huse tok soh wat rona la pt jaya pulok ... mapuh trip ni mu salor .... tok soh la mu Huse nok tipu ore pt jaya pulok .... ini kali la mapus MU pt jaya ko salor ko...Allahuakbar

    BalasPadam