Ahad, 28 April 2013

[INSAF] ramai dulu yang menyokong pakatan rakyat dah menyesal!! kali ini mereka undi bn!!

memang benar, masa pru12 adalah salah satu titik hitam bn, bukan rakyat bawahan yang protest, sampai tun mahathir pun masa tu protest sampai keluar umno.. fahamilah masa tu ramai dok tahan amarah kepada mantan pm kita pak lah, bukan mereka membenci bn tetapi kerana protest.

kali ini mereka dah menyesal, sebab apa. mereka tengok dan merasa bagaimana cap ayamnya pakatan rakyat memerintah, dah la tak cekap, asyik berbangga dengan simpanan tetap di selangor, menifesto dah le tak ditunaikan, 15 % saja mampu mereka tunaikan. kebajikan rakyat bawahan mereka tak jaga, sewa tapak berniaga dan lesen niaga naik saja, cukai pintu naik, sampah tak dapat urus dengan baik dan macam-macam onar mereka buat beb.


mereka hanya berbangga dengan ceramah agama kononnya mampu merubah insan, aku setuju dengan ceramah yang mereka anjurkan saja, tetapi hal-hal lain mereka gagal, maksiat rumah urut berjela-jela, isu arak di shah alam dan anjuran berbuka puasa oleh gereja DUMC, itu semua tidak boleh di lupakan macam tu je beb.. masihkan anda ingat bagaimana mereka dengan rakus menjual aset-aset YBK. yayasan selangor yang banyak membantu orang susah, mb khalid gagap jual kati je aset-aset tu. hebat kan?

masihkan anda ingat bila mana mereka nak naikkan sewa di premis perniagaan pkns di shah alam berganda pulak tu, nasib kerajaan pusat masuk campur. gila dajjal bro kerajaan selangor ni.. nampak je indah dekat luar, tetapi dalam hancus.. berlakon hebat tetapi punoh ranah ekonominya.. sedarlah beb.. nak jadi macai boleh tetapi hal berkaitan jangan nak zip mulut. ni semua hal berkaitana rakyat selangor.. sedarlah, sedarlah!!!

#SAYANGILAH BANGSAMU#UNDI BN#YAKINI BN#

ps ingat BR1M hujung tahun ni RM1200 untuk yang bekeluarga dan RM600 untuk yang bujang!!!PASTIKAN BN MENANG!!

21 ulasan:

  1. betul..termasuk kami sekeluarga. undi kami kembali kepada BN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya setuju sangat ,seluruh keluarga saya pun dah insaf hanya BN di undi .

      Padam
  2. Betul.. Keluarga sebelah isteri juga telah beralih arah.. 15 undi disitu.. hidup BN...

    BalasPadam
  3. Undi Pakatan itu HARAM!!
    Undilah yg HALAL!!
    Undi le BN..!

    BalasPadam
  4. saya sekeluarga juga lebih kurang 6 undi akan ke BN balik

    BalasPadam
  5. Aku juga menyesal... sbg abang long aku minta seluruh keluarga aku undi pr dlm pru lalu. Ini kali aku akan pastikan undi kami semua untuk BN. Muktamad...

    BalasPadam
  6. Saya undi PR pada PRU12... mereka menang!! dapat Selangor!! semenjak dari itu hingga sekarang tak rasa apa pun... citt!! air free pun tarak!! sibuk salahkan UMNO je...yang kaya towkeh2 cina bukak kilang..pekerja org luar...rakyat selangor menganggur..byk terlibat dlm jenayah..tanah2 habis dimajukan utk dijual ke org asing (singaporean, chinese, taiwanese..etc) org selangor kena menyewa plak. To PR: You have 5 years to change/UBAH..but you ubah your own pocket..not my beloved state!! now PRU13..you can f@#k off. Go BN!!!

    BalasPadam
  7. 4 undi aku dan keluarga kali ini untuk bn.

    BalasPadam
  8. Same gk aku. PRU12 pakatan, but time nie, insyaAllah pangkah BN. Dh terlalu muak dgn permainan pakatan.

    BalasPadam
  9. Pusat penternakan B.A.B.I kat Selangor apa cerita???

    BalasPadam
  10. aq hampiri 100% 'bgi kprcayaan kat najib' ketuai negara dn bn d pru13.lihat talentnya serasi cita2dan ggsan prjuangan tdm yg tak brnoktah tu, aq yg lemah segalani merasa jadi kuat lak...hoho ..!

    BalasPadam
  11. ini kalilah...berani berubah. ubah sekarang. hahahahahaha....jgn perasan pencacai pakatun. bukan nk ubah kerajaan pusat. ubah kerajaan selangor yg tak reti mentadbir. ubah selangor dlm pru13 nih!!!!

    BalasPadam
  12. UNDI KELUARGA AKU 9 ORANG KAT BN

    BalasPadam
  13. undi 100 orang dari seluruh keluarga, jiran-jiran sekampung, staff di office dan jemaah di surau aku akan beralih ke Pakatan Rakyat.

    Ini kalilah untuk penghapusan TOL dan PTPTN.
    Minyak yang murah
    Harga kereta yang murah

    UBAH


    BalasPadam
    Balasan
    1. KALAU KAU TAHU SIAPA SEBENARNYA DAP DAN KIT SIANG ANWAR IBRAHIM DAN MAT SABU ......kau akan insaf.....rakan aku pernah bergelumang dengan diorang pernah dengar diorang bertiga bercakap.......panjang sangat nak cerita....kesimpulannya matlamat menghalalkan cara.......dia dah ajak ramai kawan2 tinggalkan pakatan......ANWAR SIAP BWRSELOROH PADA KIT SIANG KITA BAGI FREE SINI SANA AND TURUNKAN HARGA SINI SANA.......lepas dapst kuasa lain cerita......kasi seronok rakyat.....ada ke macam tu......MAT SABU siap menyampuk......dah dapat kuasa pandailah kita......kawan saya cakap macam nie punya pemimpin ke pakatan.....bermulalah episod tinggalkan pakatan......

      Padam
    2. pakatan rakyat hanya janji tinggal janji.........konon janji semua nak turun kan.....sampai sepender xxl stopa ali pun diturunkan kihkihkihkih.......

      last2 rakyat merana.........

      bangkang dr longkang......

      Padam
  14. Kalau undi BN....islam suku agama suku...kerajaan zalim dan rasuah......kalau undi PAS lagi teruk...sbb ustaz ularmak byk sangat kerana dlm islam kalau berkata tp bohong....kalau berjanji x ditepati....kalau amanah diberi x dijagai....jawapannya munafik.....kalau undi PKR lagi teruk dgn nepotism, plurisma, lbgt, kronism....termasuk menjual maruah dan bangsa.....kalau undi bebas lagi teruk ....apa pun x dpt dgn manifestonya......so yg terbaik aku undi BN....buat masjid, dpat brim, dpt biasiswa u...x halang utk demokrasi, x halang himpun kekayaan, x halang kebebasan, dpt subsidi padi,petrol,dll....

    BalasPadam
  15. aku tak akan sokong peliwat dan kaki zina. busuk2 umno pun bukan kaki liwat woo. dlm al quran Allah swt melakhnat kaki liwat wooo... takuttt aku.

    BalasPadam
  16. Tak sangka, setelah diberi undi & mendapat kuasa mereka sombong, mungkir janji, suka berbohong & menabur fitnah berjela-jela. Paling meluat melihat yg bermata sepet semakin naik tocang. Pastikan PR kalah teruk dlm PRU13. Biar menjadi pengajaran bahawa kemenangan mereka dulu bukan kerana rakyat menyukai PR sebaliknya hanya kerana undi protes.

    BalasPadam
  17. Me too, and so my wife, insyaAllah ! Previous PRUs I voted for PAS, this time, no more votes to religion traders.

    BalasPadam
  18. niat nak tukar Selangor jadi bandar suci PRU12 dulu. kui kui kui

    BalasPadam