Isnin, 15 April 2013

[isu sengal] pas bercerita pasal fitnah!!! yelah pas, kau jelah yang betul!!!


ye lah pas, kau jelah betul, kau jelah yang sebenar-benar yang tak fitnah orang, malah totok kau lah yang hebat kata fitnah itu kotor.. ye lah... ye lah... kau jelah yang maksum, kau je lah yang dapat tau kita ni boleh pergi ke syurga ke ke neraka, sebab dalam pas itu semua mereka tau, pru13 nanti pas kata mereka menang besar, sah akan ganti umno dalam mendominasi orang melayu... ek eleh... ini cerita poyo... hahaha..

baca seterusnya disini my massa

video porno melibatkan pemimpin pr, semua bukti itu besi.. faham tak?

BESI
BESI
BESI

tak boleh pakai... harap kita yang cerdik terus percaya apa mereka kata.. sebab kalau ada pemimpin mereka berzina depan mata pun, jawapan akan kata itu mainan perasaan... betul... itulah dia, pas dijadikan molek belako...



bukti besi macam ini haram untuk kita mempercayai nya..

BESI, BESI BESI, TIDAK BOLEH DI PERCAYAI... ANDA FAHAM KE TIDAK???

ps: bagusnya pemimpin banyak skandal kalau duduk di malaysia, kerana sekiranya kantoi, anda akan dilindungi oleh akta bukti besi tidak boleh dipercayai... BESI BESI BESI.... dan anda pula akan dituduh sebagai memfitnah orang berzina... giler gempak.. hahaha.. tapi kalau skandal dan video besi itu kepunyaan pemimpin bn, nescaya hari ini, akan ada demo besar-besaran serta minta siasatan diraja dilakukan, dan paling penting di minta pemimpin bn itu meletakkan semua jawatan...... tapi tu lah sebab skandal tu pemimpin pr yang punya... kita tak boleh kata apa-apa sebab ia dilindungi oleh akta bukti besi tak boleh dipercayai... hehehe!!! punah, punah ohh malaysia...!!!!

5 ulasan:

  1. Confirm 99.99% muke Abg Mat Sepender Stopa Ali.....kuikui

    BalasPadam
  2. Bagaimana gejala buang bayi hendak dibenteras bila ZINA bermaharaja lela walau si tua bangka dah nak mampus.

    Lepas tu, diBELA pula dari semua yang kononnya Maksum dan baik baik bakal syurga belaka. Zina orang lain je yang patut kena rejam sampai mati tapi bila kena batang hidung, kena pada AHLI sendiri..orang lain pulak yang dituduh mefitnah.

    Tunggulah, Tunggulah Balasan Allah swt wahai PenZina, Wahai Haji Hadi dan bala tentera PAS PUSS PISS kamu tu. Ya Kamu boleh lindung AHLI kamu, Kamu boleh belit sana belit sini kerana kamau ada KUASA DUNIA yang tak sehebat mana pun..Tapi kau Lupa, Agama yang kau permainkan itu adalah AGAMA SUCI Allah swt. Ke mana kau nak LARI? Akhirnya lambat laun kau akan ketemui DIA juga, masa tu TUNGGUlah kau pembalasannya..

    Kau Pembelia Penzina, Kau Lebih TERUK dari Penzina itu Sendiri...

    BalasPadam
  3. Haram Jadah punya pemimpin PAS.. CSL tu kafir tp dia megaku dia buat salah.. tp sialnya pemimpin PR kaki jantan betina.. melaung2 HUDUD dan org lain tolak Islam.. rupanya mereka BAPAK SYAITAN!!! Stopa.. muka kau pun muka sial.. muka hadi muka penyangak..!!

    BalasPadam
  4. Dia ckp pompuan tuh bini dia....apa brg balun kat hotel?

    BalasPadam
  5. Aku rasa Hj Hadi silap org. Dia tak tengok video klip Stopa jadi yg dia kata sembahyang atas kerusi tu sebenarnya Kapal Sink

    BalasPadam