Sabtu, 27 April 2013

[JAHAT] BILA BN SUDAH DIRUNTUHKAN, TIADA LAGI KEBAJIKAN, TIADA LAGI BANTUAN!!

syaitan dah berjaya lakukan kerjanya

sebenarnya kalau diikutkan situasi sekarang, pr memang licik melakukan kerja hasutan kepada orang-orang yang main ikut saja, ikut saja apa kata pemimpin mereka, dari nik aziz, anuar ibrahim, hadi awang sampai ke lim kit siang... cara mereka menghasut rakyat cukup terer, yang sorang tu guna cara agama, anggap umno tak sebagus mereka, ramai percaya, malah ramai bila nak berubah, nak jadi baik dan beragama terus masuk pas dan anggap semua dosa dulu dah terampun... akan ada sindrom takabur secara automatik.

yang sorang lagi tu, anggap dialah pejuang rakyat, tetapi skandal punya keliling pinggang, masalahnya yang muda-muda dah tekad, walau dia ada skandal ke, pejuang lbgt ke, menyokong liberal ke apa ke, itu semua tak penting, janji kena angkat dia jadi pm.

yang sorang tu pulak, dah lah chuvanist, dia cekap menghasut orang cina tentang betapa kejamnya umno melayan orang cina selama ini, walau kalau tengok realiti orang cina lah paling nikmat hidupnya dekat malaysia ni sebab mereka banyak duit.. ekonomi diaorang pegang, sebenarnya lim kit siang nak bagi tau dekat orang cina, orang melayu boleh di kontrol dengan duit.. dan orang cina patut berkuasa dari orang melayu, lim kit siang akan menjadi ikon pempimpin cina yang menjadikan malaysia, singapura ke-2,

jadi.. matlamat mereka mungkin berjaya, maka kesihanlah pejuang-pejuang rakyat yang sebenar, kerja-kerja kebajikan bn semua di ludah-ludahm  orang baik yang buat kerja membantu rakyat di pijak-pijak dengan rakusnya oleh mereka yang terer menghasut... jadi lebai malanglah kau orang melayu... aku nak tunggu juga kalau hal yang cukup terkesan terjadi terhadap orang melayu sampai nak menangis air mata darah sekalipun dah tak mampu... maka jadilah kita kaum kelas ke-2.. agenda chuvanist dah berjaya dengan bantuan 2 parti milik melayu yang telah dibeli dengan duit yahudi.. kesihannya hidup bila orang baik di lunyai-lunyai kerana  ikhlas berbuat baik, difitnah pelbagai kerana mereka kerakusan kuasa!! ini lah dia malaysia, bakal terjadi malangnya orang melayu Islam yang tidak boleh berfikir!!

maka bodohlah keturunan kita selamanya... kita tunggu itu terjadi. nak pesan kepada mereka supaya insaflah!! maaflah, aku rasa kesedaran takkan muncul pada ketika ini... sayonara melayu... 

ps: aku landaskan kekecewaan bukan kerana mengalah untuk berjuang, aku rasakan ujian berat menanti orang melayu sekarang ini, sebelum ini kita dah dijajah selama 400 tahun setelah runtuhnya empayar melayu melaka, maka sejarah itu akan berlaku selepas 5 mei ini... sebab sejarah tidak pernah berbohong, runtuhnya kerajaan melayu melaka kerana ramai pertualang dari bangsa melayu dan orang cina pada ketika itu yang menjadi talibarut portugis, dengan  memecahkan rahsia sulit jalan-jalan memasuki kota melaka melalui jalan dalam... ya kawan-kawan.. itu akan terjadi selepas ini.. jadi kita doakan saja kita selamat!!! amin

sekiranya kebenaran itu hadir bila last minit.. mana tau kan.. ALLAH maha berkuasa!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan