Rabu, 3 April 2013

KARTUN YANG BIKIN PANAS UNTUK SESIAPA YANG RASA DIA MAHASEWEL!!! PTPN akan dimansuhkan???

ya ptptn akan dimansuhkan, ia akan dimansuhkan hanya ketika terjaga dalam tidur.. ohhh mimpin rupanya.. apa punya turr.. da, kalau semua nak free.. apa korang ingat budak-budak malas nak belajar dengan baik ker, dah- dah ia free.. korang fahamkan menda free.. cuba korang minang anak dara orang, jumpa mak bapak diaorang, kata, pakcik saya nak minang anak pakcik. tapi saya harap ia diberi free lah sebab... kami pencinta barang free... agak-agak.. apa akan jadi kepada mamat yang cakap nak free tu?? hehe..

AUKU DAN PTPN...

 klik untuk besar

 klik untuk besar



 klik untuk besar

klik untuk besar

ps: orang tua-tua ada kata, kalau nak berkawan, berkawanlah dengan orang baik-baik, silap pilih kawan.. tumpo orang perak kata.... 

1 ulasan:

  1. Hanya mereka yang tak berapa cerdik belajar je akan sokong...negara minyak lain pun xda buat percuma, nikan kita plak..fikirla..

    BalasPadam