Ahad, 7 April 2013

kena bawa berubat si abby ni!!

lagi dia buka mulut lagilah orang taji dia punya post di dalam twitter.. apa la hai nak jadi si abby abadi oi.. apa ekau jadi emo kerana tak jadi calon ke apa.. atau jeles kot dengan aishah ni... hehe..


sindrom-sindrom macam ni hanya berlaku apa bila anda menjadi macai pakatan rakyat!!!!

ONLY IN MALAYSIA...

-tayar pancit, ini memang umno bn punya pasal,
-masak lauk tak sedap, ini mesti sabotaj dari umno bn
-sakit perut ini mesti air dari paip diracun oleh umno bn
-langgar batu, kaki berdarah, batu ni mesti diletak oleh orang umno bn
-salah jalan sebab terlajak, ni mesti jalan biasa aku ikut diubah oleh umno bn
-internet tak bayar kena potong, memang kejam giler umno bn potong internet aku
-henset rosak, ahh ni gerenti umno bn punya pasal sebab semalam aku guna ok je..
-baju basah kerana hujan tak sempat angkat, semalam aku idai kain semua kain kering.. ahh ni mesti umno sabotaj....

ps: hahaha.. kalau diletak 10000 alasan semua nak salah orang... mentaliti yang susah nak kobarkan... hahahaha. mohon terasa... kikikiki

11 ulasan:

  1. Dia ni memang sengal.sikit lagi kena bom

    BalasPadam
  2. frust tu...ingat hari tu ada chance jadi MP rupa2 nya puak2 PAS PIS PUS sendiri rasa MALU DGN PERANGAI tahap BARAL dia ni..TOK JANGGUT ada SIMPAN RAHSIA LONDON...huahahahahaha....

    BalasPadam
  3. ko kata tak menghina islam..kepala hotak ko lah. bergaullah dgn ramai org baru ko tau mcmana dgn dunia luar kita.

    BalasPadam
  4. Aku jadi janda pun mmg salah umno...

    BalasPadam
  5. baru tadi aku layan anak aku tengok astro ceria, cerita lama hikayat putra syazlan. peehhh!!! kemain gedik lagi ustajah arbaiyah terkinja-kinja. dengan kopeknya melantun-lantun macam betik masak. tak sedar diri pemBABItannya dalam dunia maksiat belum tentu terampun, sibuk cari salah orang. baral jangan la tunjuk sangat arbaiyah oiii....memalukan jawa sungguh nenen kamu tu....

    BalasPadam
  6. Doktrin PAS Laknatullah berpuluh tahun dgn menyatakan UMNO TOLAK ISLAM mmg berjay ameracuni sebahagian Melayu Cai.. Sedangkan dlm dakapan usaha UMNO dgn izin Tuhan pd UMNO lah Islam berkembang pesat di negara kita..

    Rasulullah Solallahu Alaihiwasallam telah sabda.. zaman terbaik ialah zaman-ku.. kemudia zaman para Sahabat.. seterusnya semakin jauh semakinlah kurang... UMNO juga tk lepas dr kekurangan.. tp UMNO tkpernah halang atau tolak Islam... itulah fitnah JAHAT PAS.. mereka xperlu buat apa2 tntang Islam melainkan kaut duit byk2 semasa fitnah ceramah maki UMNO..

    Semoga mereka ini diberi petunjuk atau dibalas dgn azab jika enggan berubah..Aminn

    BalasPadam
  7. yealah tak kacau sebab bagi warning "langkah mayat aku dulu" ahli2,pemimpin2 PAS dah kecut telor....trus membisu, macam kura2 jadi tak perlu la kacau lagi.

    BalasPadam
  8. salam perkenalan dari http://johorsanasini.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. Lama tak dapat konek pun salah Umno juge !!!!

    BalasPadam
  10. Hahahaha. Dia sendiri paham ka dak islam tu?

    Hahahaha

    BalasPadam
  11. Suatu hari di sebuah parlimen di Negara yang di perentah oleh Pakatan Rosak ...
    Kalifah Lim : Tuan yang dipertua ... saya ingin bentangkan satu usul ... iaitu kalimah Allah buleh digunakan oleh semua agama ...
    Kapal Sink : Saya sokong usul ini yang dipertua ... saya rasa 2/3 ahli dewan yang mulia ini pun bersetuju di atas usul ini ....
    Nwar Berahi : Saya amat bersetuju dengan usul ini ... ini adalah usul yang amat baik kerana melalui usul ini semua orang adalah sama rata sahaja ... tidak kira Islam mahupun bukan Islam ... sebagai orang yang bukan Islam ... mereka tentu merasa selesa menggunakan kalimah Allah yang amat rapat dengan umat Islam ... dan ini tentu mendekatkan mereka dengan orang Islam ... dan ini membantu membentuk perpaduan Negara ...
    Haji Adi : (tergagap-gagap) Er ... Yang dipertua saya tidak setuju di atas usul ini ...
    Nwar Berahi : Tuan Haji Adi ... mengapa pulak tuan berkata demikian ... tidakkah di dalam perjanjian sebelum pru yang kita menang dengan jayanya ... tuan dah bersetuju agar kalimah Allah boleh digunakan oleh penganut agama lain ... dan sebagai buktinya ... ini adalah dokumen persetujuan yang tuan tandatangan menyatakan persetujuan tersebut dan saksi bagi perjanjian yang tuan tandatangani itu pun ada dalam dewan yang mulia ini ... kalifah lim ... kapal sink ...
    Kalifah lim dan kapal sink (serentak) : benar yang dipertua .. betul tu Haji Adi ...
    Haji Adi : Er tapi yang dipertua. Pimpinan pas yang lain tidak bersetuju ...
    Nwar Berahi : Tuan Haji Adi ... tidakkah tuan dah bersetuju dalam hal ini dan tuan pun mengaku bahawa tuan akan memperjelaskan kepada pimpinan pas dan ahli pas bahawa kebaikan yang agama Islam dapat dari penggunanaan kalimah Allah oleh agama lain ... ini adalah satu konsep dakwah yang secara halus untuk mendekatkan seluruh umat manusia kepada Islam ... besar manfaatnya itu Tuan Haji ... banyak pahala yang tuan akan dapat nanti ...
    Haji Adi : Er .... Er ..... Er ...
    Geng Ulamak : Yang dipertua kami bantah .....
    Geng Parasit : Yang Dipertua kami bersetuju agar usul ini diluluskan .... Tuan-tuan ulamak ... seperti dijelaskan oleh perdana menteri kita yang bijak seperti kata Tuan Guru Nik Aziz ... saya amat setuju dan tidak nampak apa salahnya kalimah Allah digunakan oleh orang bukan Islam ... kata Tuan Guru Nik Aziz juga ... bahkan Iblis pun gunakan kalimah Allah ... jadi apa salahnya kita manusia yang lebih mulia dari Iblis ini menggunakan kalimah Allah ... ini adalah salah satu dakwah juga ... tuan yang dipertua ... kita teruskan usul ini dengan mengundi ... bagi yang menentang mereka boleh undi tidak menyokong ... tiada masalahnya.
    Undian pun dijalankan ... akhirnya majoriti setuju agar kalimah Allah boleh digunakan oleh agama lain ....
    Perlembagaan pun dipinda .... undang-undang pun dipinda ....
    Tidak lama kemudian ... pada gereja tertera perkataan Allah ... pada kuil terpampang kalimah Allah .... tokong tergantung kalimah Allah .... Gudwara tertulis kalimah Allah .... dan lain-lain rumah ibadat pun tercatat kalimah Allah ... semuanya dalam tulisan jawi ...
    Suatu hari di sebuah tempat ceramah .... haji Adi berceramah jugak ... isunya kalimah Allah juga .... katanya .... “semua yang terjadi di dalam isu ini salah KDN ... kerana er ... er .... er ... sebenarnya salah umno kerana bersubahat ... er ... er ... er ... sebenarnya kerana umno tidak bersungguh-sungguh menentang usul itu ... kami geng ulamak dah menentang usul itu ...

    BalasPadam