Jumaat, 5 April 2013

kesian sama khalid gagapin.. katanya dia kena ejek, sob sob!! sedih i tau..


katanya portal malaysia kini macam nak kenakan mb selangor je.. ai sama kapal serang-menyerang nampak.. kesian sama khalid gagapin.. dah la tak tunai janji.. hehehe..

sa sa samp p pai hati korang, ak ak aku ke ke kecik hati la mac macam ni... huk huk

portal malaysia kini mengeluarkan berita tanpa segan silu menagatakan mb selangor itu diejek oleh hadirin yang hadir pada majlis yang dianjurkan baru-baru ini... 

dari portal malaysia kini???

blog akar umbi akan ceritakan apa cerita sebenarnya.. 
untuk ceritanya klik sini.. 

eiii berapa banyak cerita mau sebut da... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan