Isnin, 29 April 2013

kit siang angin satu badan bila dihalau di gelang patah untuk berkempen!! keh keh keh..


melayu ada sabarnya, bila di penang melayu di buat macam apam balik, habis kedai-kedai orang melayu, ramai tertekan kerana melayu tiada suara di sana,

lim kit siang mungkin ingat aura dia ke gelang patah akan banyak membantu melayu, hanya melayu bahlol yang tak sedar permainan dap ini, tu sebab dap hanya berani di kawasan orang cina jer untuk bertanding!!

video dibawah ini menunjukkan kemarahan orang melayu bila kit siang nak buat walkabaout di gerai makan, bernanah hati, ni mesti pertualang pas akan jadi tak keruan bila tengok video ini,

melayu tidak pernah lupa apa jadi dengan nasib bangsanya dahulu.. kali ini ramai pulak melayu pertualang yang jadi jilat bontot dap, brengset!!

KLIK SINI

amacam ada berani? hehehe

5 ulasan:

  1. tabik spring kpd orang melayu gelang patah!! aku betul2 bangga dgn anda semua!!

    BalasPadam
  2. TAHNIAH ORANG2 MELAYU GELANG PATAH! KAMI KAGUM DENGAN ANDA!

    BalasPadam
  3. ni yang buat cina2 nk balas dendam ni...!!

    BalasPadam
  4. Orang-orang Melayu PKR kata apa ye? biar melayu lingkup asalkan BN tumbang ?

    BalasPadam