Khamis, 25 April 2013

[liberal] cara nurul izzah yang konon berjiwa rakyat yang badas!!!

apa kejadahnya nak tunjuk anda tu konon berjiwa rakyat di kedai yang ada arak? ehe dah terserlah lah cara liberal pemikirannya.. ramai mecei tak sedar.. dia dengan bapak dia sama je.. pejuang ISLAM LIBERAL!!!

halal dan haram itu perkara tak penting, yang penting undi.. pejuang lgbt akan kata.. alah itu pun nak jadi isu, bukan dia minum pun.. tapi kalau pemimpin umno dalam gambar ni gerenti akan ada demo esok pagi di pwtc oleh lebai-lebai kera pencinta lgbt.. hahaha...


ps: nurul izzah ada beri stament kan "kebebasan agama sepatutnya untuk orang melayu juga"... rosak le malaysia beb!!!

7 ulasan:

  1. FITNAH!
    Pada akhir zaman akan muncul pembohong-pembohong besar yang datang kepadamu dengan membawa berita-berita yang belum pernah kamu dengar dan belum pernah didengar oleh bapa-bapa kamu sebelumnya, kerana itu jauhkanlah dirimu dari mereka agar mereka tidak menyesatkanmu dan memfitnahmu" - Sahih Muslim

    Dari Ali dan Abu Hurairah r.a.: "Apabila harta rampasan perang (milik umum) dikuasai segelintir orang sahaja, barang amanah menjadi rampasan, harta zakat menjadi hutang, seorang lelaki mentaati isterinya dan menderhakai ibunya, berbuat baik kepada temannya dan berbuat kasar kepada bapanya, suara-suara tinggi di masjid-masjid, yang menjadi pemimpin suatu kaum (bangsa) adalah orang yang hina (berkelakuan/bersifat keji) di antara mereka dan orang yang menjadi ketua suatu suku (kabilah) adalah orang fasik di antara mereka, seorang lelaki dihormati kerana takut jahatnya, arak biasa diminum, sutera biasa dipakai (oleh lelaki), munculnya penyanyi perempuan dan alat-alat muzik, orang yang di kalangan umat terkemudian akan melaknat (mengutuk) umat terdahulu, maka ketika itu hendaklah mereka menunggu kedatangan angin merah atau pembalikan bumi atau keburukan bentuk-bentuk atau tanda-tanda yang beriringan seperti tali yang putus maka jatuhlah biji secara berterusan". - Riwayat Tarmizi

    Diriwayatkan dari Abu Hurairah r.a., "Hari qiamat tidak akan terjadi sehingga melimpah ruah harta benda dan timbul fitnah (ujian kepada keimanan) dan banyak berlaku 'al-Harj'". Sahabat bertanya, "Apakah al-Hajr itu hai Rasulallah"? Nabi saw. menjawab, "Peperangan demi peperangan demi peperangan". - H.R. Ibn Majah

    BalasPadam
  2. PEWARIS LEGASI korup & kotor UMNO

    budaya politik kotor, fitnah, lucah umno juga sedang menular generasi baru ahli umno!

    Corak perbahasan politik ahli2 umno terlalu kebudak2an dan uncivilise ... mungkin generasi pejuang rakyat/ negara telah pupus terutama bila mahathir melancarkan "ethnic cleansing" terhadap semua yg bukan pengampunya dulu..... idealism umno sudah hilang kerana WANG! ahli2 baru hanya berjuang untuk projek, kontrak, subsidi, kedudukan, jawatan dan kepentingan diri sendiri... INDIVIDUALISTIK & MATERIALISTIK.. inilah PENYAKIT KRONIK SEBENAR umno!

    UMNO sudah hilang daya intelek & daya juang .. krisis moral yg kronik... semuanya berlumba sesama sendiri.. pijak memijak, cantas mencantas, fitnah menfitnah, lobi melobi, ...ada yg sampai tahap bunuh membunuh kerana POLITIK DIRI & WANG untuk PERIBADI!

    generasi pejuang era pra merdeka & awal pasca merdeka sudah TIADA.. tun razak, tun dr ismail, dato' harun idris, dato' senu, dato' jaffar albar, dll.... mereka sudah tiada pewaris perjuangan asal UMNO.... mungkin ada yg spesis terpinggir seperti Tengku Razaliegh hamzah yg telah dikembiri oleh Mahathir sebelum ini!

    UMNO sudah tidak relevan bagi rakyat & umat!

    Rumah UMNO hari ini dihuni oleh para penyangak, penyamun, penjenayah, lanun, penipu, perasuah, dll ...

    UMNO tak boleh lagi khayal dgn nostalgia lama mereka!
    Rumah UMNO sudah terlalu robek, kotor dan jijik....

    Bagi rakyat yg berjiwa murni & berjuang untuk rakyat dan negara tidak akan serasi dengan umno selama2nya.... lebih2 lagi yg berfikrah Islamis... umno cukup penuh dengan noda & dosa untuk dikongsi bersama.... untuk dibawa mengadap Allah SWT.

    "Bersubahat dgn UMNO"-- Palitan kedurjanaan umno sangat berat untuk dijawab di mahsyar nanti! Walaupun sekadar dua garis pencil untuk memangkahnya setiap 5 tahun.... effectnya sungguh besar bila MP2 UMNO/BN yg terlantik berusaha menjauhi/ persenda2kan perintah Allah & hidup dalam amalan syaitan! --- kita yg melantik, menyokong, membela, berhujjah untuk kedosaan UMNO juga tiada terlepas dari hukuman Allah nanti!

    Sebaik2nya... jauhi UMNO/BN,.. kita masih banyak pilihan yg diberi oleh Allah SWT untuk berpolitik, mengundi, melantik pemimpin.... mengapa perlu kita ikat diri secara bodoh kepada kemurkaan Allah?

    UMNO adalah liabiliti melayu & negara! Mereka yg ada hari ini bukan lagi dari generasi pejuang kemerdekaan... mereka golongan hypocrite opportunist yg menyamar pembela rakyat! Sebab itu rasuah & fitnah tak mampu dihapuskan oleh UMNO! -- akhirnya mahathir juga akui: "UMNO/BN adalah setan yg dikenali"

    Say no to UMNO/BN .. kita terlepas dari ikatan setan yg dikenali!

    BalasPadam
    Balasan
    1. .
      ..
      ...
      Tulisan mcm pandai.,, rupanya kaldai Pakistan Haram.

      Padam
  3. PAS sendiri buat lucah, geng sendiri edar, kempen sampai masuk pasar babi, tetiba org lain pulak di tuduh nya.

    ingat kata nik azzi. SETAN PUN SETAN LAH. JANJI SETAN TU KITA SUKA.

    BalasPadam
  4. diaorang jelah sempurna, kritik sikit menda betul dia kata fitnah.. ni lah dia pemikiran tapak kasut.. bila dah tau diaorang tak betul.. hah kemukakan semua hadis2.. untuk tunjk mereka lebih Islam dari orang lain.. tapi perangai mengalahkan yahudi..

    BalasPadam
  5. Cer stopa sumpah laknat..cer nuar kaki jubor sumpah laknat....otherwise pas parti ajaran sesat, parti ade spender putih..keadilan parti kelentong rakyat...supplier pil kuda....nak bersyarah ape lg, copy paste lg....suhabat, taksub pd yg menyesatkan...tobat je la dulu sebelum awak dan anak cucu awak dilaknati nnti...Amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. TN 8:23ptg....
      Aku tak faham hujung pangkal apa yang hang cuba sampaikan. Yang aku faham satu saja....Amin - yang last tu. Macammanapun hang boleh tolong amin kan yang kat bawah ni....

      Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
      Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
      Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
      Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

      SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

      Padam