Isnin, 1 April 2013

makan malam anjuran kerajaan selangor!! ribuan hadir demi pakatan rakyat..!! mampuih bn!!

ades.. apa nak buat, dicakap macamana pun mereka tetap dihati rakyat walau ditipu dan di kelentong.. so kita nak cakap apa kan.. tahniah kepada khalid ibrahim dan semua orang tau diakan mb selangor yang gagap.. ehe.. so far kalau tengok kehadiran memang boleh goyang bn beb... trr trrr trrr trrr gigil gua beb..

perghh... tapi sayang ni gambar hiasan jer.. keh keh

yang betulnya gambar dibawah ni ha.. alahai takkan tak tau tradmark blog ni kan.. membakar itu wajib untuk memanaskan hati para pekakas pr yang angkuh.. yelah angkuh sebab pekakas anggap 28 juta rakyat malaysia sah sokong diaorang.... hehehe pooodah.. jom lihat gambar bawah ni..

wah berapa ramai gile orang beb.. kerusi pun ramai gak haha

 mesti pekakas kata majlis lom start da.. hehe.. ceh


Ketika Majlis Makan Malam Kerajaan Negeri Selangor bersama warga institus-institusi pendidikan Islam seluruh Selangor yang berlansung Jumaat lepas, para hadirin telah bangun sebagai tanda hormat sejurus MB Selangor TS Khalid Ibrahim memasuki Dewan Jubli Perak, Komplek Bangunan Sultan Salehuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam.

Menariknya, kerusi-kerusi turut berdiri memberi hormat kerana masing-masing tidak punya penghuni duduk di atas mereka. baca seterusnya disini

ps: pekakas cecei dioarang kobarkan yang diaorang memang hebat, sebab mereka kata sah semua rakyat malaysia termasuk bayi baru lahir terus menangis sebut nama pakatan rakyat.. hahaha... badas.. yo lah.. selalunya orang yang jadi sawan gitu kerana tak leh terima kenyataan apa terjadi sekarang ni.. keh keh.. lantak kaulah hea pekakas.. 

6 ulasan:

  1. Ni sebb aku suka blog ni... teruskan bro

    BalasPadam
  2. Yg hadir tu Suami dan Isteri orang sdg berbincang Hotel mana nak pergi Mantat selepas majlis itu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. parti tupperware1 April 2013 8:07 PG

      kekeke... Tidak mustahill... Apa2 leh terjadi dgn parti ni... Kr

      Padam
  3. pakartoon mmg anggap diaorang paling hebat dan menang semua negeri. piirah mabok, tak sedaq diri.

    BalasPadam
  4. Hahahaha. Bayi baru lahir nangis sebut pakatan.

    Hahahaha

    BalasPadam
  5. jom...pakat tang(hentam) dengan aljuburi...biar koh(mampus) terus

    BalasPadam