Isnin, 29 April 2013

[MASAK] DS NAJIB HADIR DI PELABUHAN KLANG, TAK RAMAI?

anuar kata aura najib dah tak releven sekarang ni, erm ok bang non, anda memang terer buat spikulasi dan propaganda, ramai melopong bila dengar ceramah anda, siap ada histeria katanya, hehe.. tetapi bang non sedarkah anda, zaman revolusi menjatuhkan bn mungkin dah berlalu, orang yang cerdik takkan mudah percaya janji anda..

ds najib walau anda hina, keji, caci sampai melampaui batas anda memfitnah dia, dia cool dia buat kerja dia, dia percaya qada dan qadar Allah, kalau dia kalah sekalipun dia dah buat yang terbaik pun untuk rakyat, cuma balaci-balaci bang non yang angkuh saja anggap sah anuar ibrahim akan jadi pm 6 mei ini,

bagi aku hak masing-masing nak memilih siapa, tetapi jangan pandang rendah kepada ds najib, zaman paklah dah berlalu, zaman tu zaman gelap bn, sampai tun mahathir pun keluar bn time tu, tapi sekarang berbeza,

ini terjadi di pelabuhan klang malam tadi

Sesuatu yang diluar jangkaan, kerana Najib sendiri meletakkan sasaran 3,000 kehadiran dalam perjumpaannya dengan rakyat dan pengundi kawasan DUN Pelabuhan Klang yang bakal menyaksikan pertembungan antara MB Selangor TS Khalid Ibrahim dengan muka baru Dato' Nasaruddin M. Zin.









anda menilai, melihat, menjadi saksi, apakah kerajaan bn terlalu kejam terhadap keluarga anda sampai tak cukup makan, peluang kerja takde, sekolah pun tak mampu?

YANG DILIHAT MACAI-MACAI YANG AKU KENAL, HIDUP SENANG JE PUN, ADA KERETA YANG JENAMA HEBAT, RUMAH 2 3 BIJI, KEJAM KEJADAHNYA MEREKA SEMBANG TU EK?

#UNDI BN#SAYANGI SELANGOR#

dari blog akar umbi

5 ulasan:

  1. Smpi hari ni aku x faham2 bile cai2 pakatan sebut rejim najib. Bengong tahap gaban. Puas aku mikir....xdpt2 gk. Korang dh ilang akal ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. YE LA..AKU BENGONG MACAM KAU LA.

      Padam
  2. otak dorang isi dalam poket, sekali poket bocor maka otakpun bersatu dgn telur. itu pasal la otak dorang tak berfungsi mcm otak, melainkan mcm telur je.....

    BalasPadam
  3. sumber ceramah dan hujah puak2 PR setakat ini adalah keburukan UMNO/BN..tetapi sikit pun takde yang berhujah mengenaIKELEBIHAN DAN KEBAIKAN PR.. sebab apa? sebab kebaikan PR setakat ini ZERO!!!

    BalasPadam
  4. Khalid boleh bungkus. Yang mengekor dia ke hulu ke hilir, Yang Di Pertua PAS Klang, Hj Ismail merangkap Nazir Masjid KRU yang tidak di pilih oleh anak kariah.

    BalasPadam