Isnin, 22 April 2013

[mentaliti badas] ni orang panggil jiwa kacau!!

aku tak tau lah nak cakap apa lagi dengan jenis pemikiran otak orang pr ni.. mungkin bukan semua tetapi majoriti kot otaknya gini.. menyalahkan orang ajer.. apa semua salah orang.. sampai tahap jebon dah aku tengok aih.. gila gila.. kalaulah dapat pr ni memerintah negara ni.. mampuih la pemikiran rakyat.. ceh


ps: pendapat anda.. kronik bukan penganut agama pakatan rakyat.. hehe

6 ulasan:

  1. mana punya bahlol accident pon BN tanggung ke

    BalasPadam
  2. begitulah bila mak suruh sekolah dia pi monteng.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia ponteng sekolah pun salah BN jugak sbb tak pandai perintah

      Padam
    2. Dia ponteng sekolah pun salahkan BN sebab BN tak beri dia duit

      Padam
  3. kesian...celaru dalam minda & jiwa...sampai hilang kepercayaan yang ajal maut ditangan tuhan...hilang abis kewarasan berfikir...

    BalasPadam
  4. spender dia bau busuk pun dia akan salahkan org lain..mmg bangang melantun2 punya macai pr!!

    BalasPadam