Jumaat, 19 April 2013

lagi dalaman bn bergolak!!! kemain suka pekakas pr!!!

hal ini tidak sama sekali dikeluarkan dalam portal malaysia kini, keadilan daily serta harakah. sebab kalau keluar juga nescaya akan kena kitailah editornya.. hehe.. takkan korang tak faham.. hal bn bukan main seronok mereka sembang kata dah berpecah lah, macam-macam, tetapi hal ini di tutup rapat baik punya... oi pkr... pigidah!!

adun machang gelarkan mr anuar ibrahim "bapa kronisme pkr"


Marah benar bekas ADUN Machang Bubuk, Tan Hock Leong setelah nama beliau DIBUANG dari senarai calon untuk mempertahankan kerusi yang dimenangi pada PRU 2008 ... TANPA SEBARANG ALASAN.

PENGASAS PKR Pulau Pinang sejak tahun 2005 ini akhirnya mengumumkan keluar dari parti dan bertanding atas tiket BEBAS, dan mendakwa PKR sebagai parti LADANG TERNAK KRONISME untuk anak-beranak Anwar Ibrahim dan Azmin Ali yang hanya meletakkan calon-calon kesayangan.

Sebelum itu, Ketua PKR Pasir Salak Ahmad Taufik Hassan menjadi MANGSA KRONISME dan bertindak keluar daripada parti itu kerana tidak bersetuju dengan pemilihan calon mengikut kuasa veto Azmin.

Anehnya ... Kedua-dua bekas PKR ini akhirnya digantikan dengan calon dari Selangor dan bukan anak tempatan walaupun mendapat bantahan dari akar umbi parti. Barangkali PKR negeri dah BANKRAP calon.

Kemelut PKR semakin teruk apabila PAPAHOMO bergaduh dengan JAMBUHOMO dalam meletakkan calon-calon yang MAMPU mengekalkan kuasa dan kepentingan masing-masing dalam pemilihan parti akan datang, BUKANNYA untuk bertanding dalam pilihanraya umum ke-13 ini. baca seterusnya gelombang wangsa maju


ps: ini lah dia bapa segala bapak pun kronisme.. tapi menyalahkan bn mengamalkan kronisme... politik yang diamalkan pkr adalah mereka semua betul orang lain semua salah.. patutlah ramai macai jadi ngok ngek.. kerana dah anggap pkr parti hebat sepanjang zaman... pui

2 ulasan:

  1. setahu aku la, barisan kepimpinan pembangkang MAJORITI mmg GEMAR & ISTIQAMAH menjalankan agenda KERANISME ni.....kalau tak, takkanlah anak, bini, sepupu, menantu, sedara pegang jawatan masa KETUA KELUARGA pegang tampuk pemerintahan tertinggi parti masing2?

    cumanya KERANISME ni HARAM utk UMNO/BN, HALAL & menjadi WAJIB utk diamalkan oleh pembangkang......pencacai apa lagi, bersorak gembira, bertakbir & panggang babi diperBODOHkan pemimpin sendiri.....bro HB ludah sekali, aku ludah berkali-kali...pui..pui..pui...pui...haaaa JILAT lagi....JILAT la....mmg HINA sungguh puak ni....sianpun ada, tapi MELUAT tgk keBODOHan yg dibuat2 tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ramai jadi boddo camni masalahnya.. hehe apalah hai nak buat..

      Padam