Rabu, 17 April 2013

nasrudin tantawi tak puas hati dengan berita harian!!!

hehe, nak tanya kalau dalam harakah apa nak siarkan baik-baik juga ke pasal calon bn? ce citer.. hehe.. itu pun nak pertikaikan.. haha...

ps: tak payah le nak pertikaikan media pro bn la beb, pr pun lagi teruk rasanya, nyatanya memang orang-orang pr muka bengis je pun hahaha, jangan mara aaa....

6 ulasan:

  1. Tulah namanya muka2 yg ada NUR serta yg tiada NUR...Tu pun xan ustaz xtau!Hehehe...

    BalasPadam
  2. Tu..rupa mat sabu kan hensem tuu...Ok la tuu..

    BalasPadam
  3. otak dah penuh taikkk....si tantaikkk tu....

    BalasPadam
  4. bodoh la tantawi..kau punya paper pun sama gak..kau ade paper sendiri kn?buat la suka hati bapak kau dlm paper ARAKah kau..tak pun suara KELDAIan..

    BalasPadam
  5. YANG TU PUN NAK POLITIK GAK KE TANTAWI,MUKA KUSAM SBB SERI DAH ILANG KERANA MEMPERMAINKAN AGAMA

    BalasPadam
  6. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam