Rabu, 3 April 2013

ni kira patut rasa goyang untuk jentera bn!!!! 60 keluar umno join pkr di perak!!! pitam!! pitam!! adui...

aaa... eeermm.. aa.. aku sebenarnya terkedu.. mana tak terkedu.. dah di tunjuk pelbagai skandal dari pemimpin pkr.. dah ditunjukkan video berwarna lagi aksi terkam ketua umum mereka... tetapi apakan daya!!!! aduh.. kenapa sekarang, apa tak leh tunggu masa bubar parlimen ke... susah la nak cakap.. ish ish..


hehe.. macam biasalah bro.. blog ni memang saja nak cari pasal dengan pekakaisme pr.. haha.. sebenarnya cerita nya gini.. lagi dan lagi keluar dari pkr, seramai 60 ahli pkr pasir salak keluar parti dan menyokong umno masa pru yang akan berlangsung tak lama lagi.. erm mesti para pencecei tak puas hati sebab ayat biasa mereka canangkan, ahhhh ini semua orang umno join umno... hahaha... ayat biasa... tetapi realiti siapalah yang nak percaya lagi weh dengan parti kencing rakyat tu... anda???? aduh jadilah lebai malang beb.. menyokong pakatan rakyat... malanglah orang Islam dan melayu ketika sanggup biarkan dap jadi abang besar dalam pakatan rakyat... alahai...

dari blog tok guru86

Petang tadi aku dapat info yang AMK Cabang Sungai Siput telah umum keluar parti bersama 40 ahli mereka dan berjanji akan sokong Barisan Nasional pada PRU13.

Terkini, 60 orang lagi ahli PKR di Pasir Salak umum keluar parti dan akan menyokong UMNO saat PRU13.

Aku malas nak ulas panjang tentang isu ini. U all yang diluar sana boleh fikir sendiri.

Saat Anwar Ibrahim duk sembang kata rakyat akan bangkit menentang Najib Razak, tiba-tiba berpusu-pusu ahli PKR keluar parti.

Apa kes? Mungkin ini berpunca daripada ketidak adilan Wan Azizah yang memecat si pelancap Merbok dan pada masa yang sama melindungi PELIWAT.

PKR kononya Parti Keadilan Rakyat sebenarnya hanyalah Parti Keadilan Kroni. Ahli biasa dipecat tanpa bicara, tetapi kroni dilindungi.


ps: parti punah ranah korang nak percaya... ramai dah challo da...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan