Rabu, 3 April 2013

pagi-pagi dah buat gua sentap!!! ceramah di morib anjuran pakatan mengumpul 15 ribu orang weh!!! aduh..

mana gua tak sentap, pagi-pagi dah terbaca satu posting yang gua sharekan untuk semua.. bertempat di morib, nampak gayanya patutlah pakatan rakyat bukan main eksyen kata ds najib penakut nak bubar parlimen awal.. oo ini lah sebabnya... sekali buat ceramah.. perghhhh.... mesti pekakas cukup gembira.. malah gembira nya sampai lupa daratan, melompat-lompat ramai-ramai, kata bubar, bubar... eleh.. eksyen ye.. huh

perghhhh... gile ramai.. tapi ni hanyalah gambar hiasan da... hehe..

yang betulnya gambar dibawah ni.. korang nilaikan jelah.. dan fikir.. apa relevenkan pakatan rakyat sekarang ni.. patut mereka malu kalau kata nak bubar parlimen awal... sebab ni lah.. tengoklah sendiri.. hehe




lokasi : padang awam taman damai, morib
jantina : tidak diketahui
kedatangan : 15 juta hadir..
komen yang datang : kami minta tangguh bubar parlimen boleh.. 

jawapan gua: kah kah kah kah kah kah kah kah

sumber dan meh baca kat sini

6 ulasan:


  1. laaaa...awat tak habaq ada ceramah direct sale kat morib!!

    depa jual apa? kerusi ka?

    kahkahkah


    BalasPadam
  2. punggahhhhhhh hahahahahha ingat uji bakat bintang mencari bintang

    BalasPadam
  3. wakakakakkaa.....gerenti telungkopp pas PRU13 ni bro... wakakakkakka

    BalasPadam
  4. HEHEHEHEHEHEHH ,,,CANTEEEEKK !! KONPEM MENANG BANYAK KERUSI !

    BalasPadam
  5. alamatnya duit dalam tin milo tak cukup la nak bagi kat penceramah aka penfitnah tu eh... wakakakakakaka... padan muka korang pun..

    BalasPadam
  6. mangkuk hayun mane yg duduk sebelah kiri sekali berlagak nk mampus....siap silang panggung lg tu...pttuuuiiih!!!!

    BalasPadam