Ahad, 28 April 2013

[PANAS] NAMPAK GAYANYA BOLEH GOYANG LE BN GINI!!

di dun seri setia, siang tadi ada berita mengemparkan..

jeng
jeng
jeng
jeng

makin di fikir makin pening lalat dibuatnya, kenapa sekarang pulak mereka nak keluar parti, maknanya keadaan sekarang memang jauh berbeza dari dulu.. erm apa nak dikata..


"Selamat Tinggal Pakatan, Selamat Tinggal Nik Nazmi PKR"

seramai 480 org masyarakat india seri setia yg diketuai oleh sdr Sugu telah menyerahkan borang menyokong BN kpd Datuk Abdul Halim Samad & sdr Loh Seng Kok kerana mereka sudah tidak yakin lagi dengan Pakatan Rakyat

ps: ait macamana pulak boleh keluar pkr lak ni, aku dah dapat dah sms angkuh gaban dari pakatan rakyat, "bakal perdana menteri malaysia yang ke-7, anuar ibrahim akan mengangkat sumpah sebagai perdana menteri pada 6 hb mei ini pada jam 9 pagi" 

hahaha.. ai macam-macam, teringat aku masa 16 september 2008, masa tu dah rasa erm habislah malaysia, jadi pm juga dia ye.. kata hati den lah time tu, tapi apakan daya, perancangan Allah lagi hebat dari perancangan proksi Israel!!!

13 ulasan:

  1. Kaum India dah banyak kali ditipu oleh PakatanHaram.. ini kali dia org mau ajar itu AnuWow cukup2.. jom undi BN!

    BalasPadam
  2. alah baru 480 org...pakatan tetap menang nanti...cina semua sokong dap maaa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagus pun cina semua sokong DAP...boleh kasi habis satu kali...

      Padam
  3. Alhamdulillah semua berlaku dengan izin Allah

    BalasPadam
  4. takper ramai lagi Melayu yang sanggup cium bawaununtawaota nuar termasuk aku...hehehehehe sedap tuu bau dia...siap melekat kunin-kunin chokolat dia... kat idong,,,,

    BalasPadam
  5. Korang tak rasa yang korang ni kena kencing hidup-hidup ke dengan pariah-pariah ni semua?

    Tak ingat ke pepatah mashyur:
    Kalau jumpa keling dengan ular, pukul keling dulu.

    Menggunakan perkataan "keling" adalah bersempena memberi kejutan kepada mereka yang masih nak bersama UMNO walau telah di"keling"kan oleh Zulkifli Nordin.

    Maknanya, sibangang dah kena kencing dengan sibahalol.


    BalasPadam
  6. nuar kencing ko mati mati ko caya hahaha kaki kencing sulah kencing olang bau hancing kehkehkeh...gi la jilat kote nuar gay tua tu hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. nuar kencing ?

      Janji aku tak duduk bawah BN...Barang Naik.

      PTPTN boleh hapus
      Tol boleh hapus
      Minyak boleh turun
      Kereta boleh murah

      Yang bangang masih nak membayar hutang PTPTN tu pi mampus, Mak bapak yang nak membayar hutang PTPTN pun pi mampos. Jenis masuk air.


      Umno pun bukan pandai sebab tu kena kencing dengan keling pariah. Sesuai sangat la tu

      Padam
    2. semua india tu berlakun aje sokong BN supaya pak Jib bagi fulus lagi dan lagi untuk menyenangkan kaum yg mereka dakwa kerajaan umno buat penghapusan etnik sebelum ni.berlakun jgn tak berlakun yg penting UBAH.

      Padam
  7. Yerlah DS Najb PM-6, lepas tuh Nuar naik kejap dalam mimpi dia masa 16 September, Nuar jd PM-7 then lepas tuh patah balik DS Najib balik. So DS Najib kira 6-8-6 balik la. Sbb Nuar nak jg no. 7 tuh. ong katanya. Walaupun nampak mcm suwei saja.

    BalasPadam
  8. hidup gay n pondan.......
    nanti pr berkuasa gay dan pondan akan menjadi satu lg gender.....ehmmm toilet pun makin byk jenis heheeeeeee

    turun tol konon........kelantan ngan kedah pun tak terurus hihihihihi..........

    BalasPadam
  9. hahaha,,,lawak la lu bro...PAKATAN HARAM MENANG PN BELUM TENTU SEMUA JANJI TU DITEPATI,,,INGAT INI SUDAH LA..MENIFESTO BUKAN JANJI...BODOH MELANTUN2 TAHAP BANGANG GILER MACAI2 PAKATAN HARAM NI... .

    BalasPadam
  10. Lim Kit Siang jadi PM. Anwar gigit butuh.

    BalasPadam