Selasa, 30 April 2013

[PARAH] DAH KELUAR UMNO PULAK DI KUALA SELANGOR!! pening, pening


keadaan ini akan berterusan minggu ini sebelum mengundi, ayat biasa dari pakatan rakyat adalah, ini orang umno masuk umno, hehe

propaganda mereka kata anuar ibrahim akan jadi pm 6 mei ini menjadi tanda tanya, APA BETUL KE? atau masing-masing dok garu kepala. sesungguhnya Allah akan membalas kepada orang yang angkuh, takbur dan sombong!! itu janji Allah.

360 keluar pkr masuk umno di kuala selangor


Kedudukan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor dilihat semakin goyah apabila 360 penyokong mengumumkan keluar parti dan menyertai UMNO secara beramai-ramai hari ini.

Kesemua mereka yang merupakan penyokong PKR Cabang Kuala Selangor itu bertindak menyerahkan borang keahlian mereka kepada Setiausaha UMNO Bahagian Kuala Selangor, Ishak Baharom sekali gus menyaksikan pembukaan cawangan baharu UMNO di Pekan Ijok, di sini.

Pengerusi Penaja UMNO Cawangan Pekan Ijok, Dr. Ramlan Mat Sahri berkata, penyertaan mereka ke dalam UMNO adalah kehendak sendiri ekoran tidak lagi yakin kepada pakatan pembangkang yang telah membawa banyak masalah kepada rakyat khususnya di kawasan Ijok.

Beliau yang juga bekas ahli PKR dan merupakan abang kepada calon PKR kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang di Tanjong Karang, Mohd. Yahya Sahri, turut menyifatkan pakatan pembangkang tidak melaksanakan tanggungjawab yang telah diberikan oleh rakyat.

"Di Ijok ini, Menteri Besar (Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim) adalah wakil rakyat. Bila rakyat ada masalah, dia buat tak tahu.

"Kita akui tersilap pilih pakatan pembangkang pada Pilihan Raya Umum 2008. Disebabkan pilih mereka, rakyat Selangor termasuk di Ijok yang menerima malapetaka," katanya di hadapan lebih 100 penyokong Barisan Nasional (BN) di pekan Ijok, di sini.

Yang hadir sama ialah Pengerusi BN Selangor, Datuk Seri Noh Omar; calon BN DUN Ijok, K.R. Parthiban dan Yang Dipertua Kongres Melayu Nusantara, Datuk Tengku Shaiffuliazan Tengku Zainal Abidin.

34 ulasan:

  1. terbaik.

    Mungkin penyertaan mereka kepada UMNO adalah kerana sedar bahawa Pakatan Rakyat tidak membekalkan video-video lucah percuma kepada mereka serta bilik gerakan yang tidak menayangkan rakaman video lucah tersebut.

    Mereka beranggapan bahawa Polis tidak berani mengambil sebarang tindakan walaupun secara jelas bilik gerakan UMNO menayangkan video-video lucah tersebut.

    Kekebalan UMNO mengatasi undang-undang negara telah menyedarkan mereka untuk bersama UMNO yang porno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan tuduh ada bukti ka? video yang sebagai bukti pun pkr pas dap tak pecaya...sebab dalam video tu pemimpin pas pkr. tapi bila pemimpin mca dalam video tu tak jelas pun pkr pas canang 1 malaysia.

      Padam
    2. err..pakatan memang tidak membekalkan video lucah (iye ke?) tapi melakukan adegan lucah..kantoi salahkan umno padahal nafsu pemimpin pr mengalahkan nafsu kuda belang..

      Padam
    3. OOOOhhhhhhh Maaf la en pas..

      Batang orang pas yang sedap orang umno pulak yang salah?

      MCA tu cina tau.. sedangkan ada pepatah "Kalau tak menipu bukan cina la" tapi chua soi lek tampil mengaku dalam video dulu tu dia..

      tapi pas dan pkr?? dasar parti munafik.. dari tok guru sampai ahli macai semua munafik..

      agama pun pas nak gadai demi kuasa..

      PAS ITU KAFIR..

      Padam
    4. To anon 12.05

      dalam kes Chua Soi Lek...

      CSL sendiri yang mengaku bahawa pelaku dalam video seks tu adalah beliau.

      Padam
    5. PAS kafir?

      Ulang semula statement tu dan tengok bagaimana kau jawab depan Allah di Yaumul Mahsyar.

      Ada berani?

      Aku akan tuntut, tak kira walau siapa engkau atau di mana kau berada waktu itu. Be prepared anon 1.18ptg

      Padam
    6. pas lebih TERUK daripada itu, ok!!!

      Padam
  2. alahai,,,nk komen pun..sedar lah sikit. pas pun tayang gak video lgu tu....

    BalasPadam
  3. Haah ni kenyataan org yg x blh terima kekalahan....ckp la apa yg nak di ckp...mmg smua salah umno la..PR ni 'baik' sgt2 mcm malaikat....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa statement Dr M:

      Lebih baik berkawan dengan syaitan yang dikenali dari malaikat yang tidak diketahui.

      Beliau merujuk Syaitan sebagai UMNO.

      Ada soalan lain?

      Padam
    2. bukan ke korang duk kata tun m tu firaun ke, mana boleh percaya pulak kata2 gitu, tak salah kata2 tu dia tak tuju kat umno pun, dia hanya berkias, ek eleh cepat perasan lah pekakas pr skrang ek.. hihihi

      Padam
    3. pembangkang kata Mahathir Mahafiraun.

      tapi

      Mahathir kata : Lebih baik berkawan dengan syaitan yang dikenali daripada malaikat yang tidak dikenali.

      So: syaitan yang dikenali merujuk kepada UMNO dan ahlinya.

      Korang nyer pemimpin sendiri yang gelar korang syaitan.
      Amekaw. Headbomb adalah syaitan. Penyokong Umno adalah syaitan. Ahli Umno adalah syaotan--- ikut cakap Mahathir.

      Bapak Syaitan yng dikenali tentu Najib
      blogger syaitan yang dikenali mesti HEADBOMB
      amekaw

      Padam
  4. AKU TAK KESAH BERAPA RAMAI KALAU SETAKAT ORG BIASA MASUK UMPORNO TAPI AKU KESAH SANGAT BERAPA RAMAI DAH ORG PENTING DAN ORG LAMA UMPORNO MASUK PAKATAN RAKYAT.TAK KURANG JUGA PESARA-PESARA PEGAWAI KERAJAAN..APAHAL.UMPORNO SEMAKIN RAPUH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. umno pecat orang lama yang bermasalah..penyokong .PAS n PKR pulak simpan pemimpin yg bermasalah... pemimpin Umno bertukar ganti...pemimpin pas buat maksiat pun ok lagi

      Padam
    2. Umno pecat orang lama bukan kerana bermasalah, tapi kerana Najib bangang dalam memilih calon.

      Terlawak bila memilih ZulNordin untuk S/Alam.

      Pemimpin Umno bertukar ganti? Isa Samad dah berapa tahun jadi MP/ADUN?

      Tulis biar berfakta....

      Padam
  5. aik...kenapa nk salahkan umno pulak? adakah umno yg mengatur segala-galanya termasuk para pelakon porno serta aksi akrobatiknya? isu pokok disini adalah pemimpin sebuah parti yg memperjuangkan keadilan dan ugama islam terlibat di dalam aksi-aksi tersebut dan bagaikan seorang pengecut apabila tidak berani melakukan sumpah laknat serta membuat laporan polis!

    wahai anon 11.42! apakah bukti umno merakamkan aksi akrobatik tersebut? sekiranya saudara ada bukti, sila dedahkannya! jangan main tuduh2 sebarangan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. UMNO dan Porno berpisah tiada.

      Cuba kau tanya2 bilik gerakan kat Kuala Terengganu, mana satu bilik gerakan yang boleh supply video lucah percuma.

      Satu lagi, jam berapa tayangan video lucah tu. Bolah pakat ramai-ramai tambah dosa.


      Padam
    2. org lain sedap, org lain kena tuduh.. kikiki

      Padam
  6. Dah 40+ lebih orang besar PKR tinggalkan PKR. Kenapa yea dan yang heran ramai yang tak masuk apa2 parti pun. PKR ada masalah ke?

    anakbochek

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setiap organisasi pasti akan menemui maslah.

      Kes mereka yang melompat tu senang jer nak settle. Pernah dengar evolusi katak?

      Itulah mereka yang tak setia dengan perjuangan dan terguda dengan RM yang ditayang depan mereka.

      Padam
  7. UMNO SALAHHHHHHHHHH. PAS MAKSUM. Kat org depa la. Betoi ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. salah tu bangang

      UMNO rasuah,
      PAS bukan maksum, Ahlinya juga berdosa kalau melanggar perintah Allah.

      Kalau nak buat statement, jangan yang bangang.

      Padam
  8. Dulu pas kutuk mat taib bawa 3 juta keluar negara. sekarang pas boleh kongsi dengan mat taip duit 3 juta. halal.....Tapi pada aku mat taip dalam umno ke, dalam pas ke tetap tidak bagus.

    BalasPadam
  9. Semua bekas pemimpin yg masuk pkr dah dikategorikan ayam pencen tak produktif... Setelah dibuang umno dijulang oleh pkr... Tapi tak trpikir ke kenapa sebahagian besar (lebih 60%) pemimpin dan pengasas utama pkr keluar parti dan mengatakn byk perkara x betol... Fikirkan la macai2 pkr.

    BalasPadam
    Balasan
    1. macai umno

      kenapa masih bersama UMNO yang menciplak manifesto Pakatan Rakyat?

      Kenapa menolak bila ditawarkan:

      1. PTPT hapus
      2. Tol hapus
      3. Minyak turun
      4. Kereta turun

      Adakah sebab bangang atau masuk air menolak tawaran sehebat ini?

      Fikir-fikirkanlah pencacai UMNO.

      Padam
    2. benda yg jauh lebih mudah dan murah pun tak tertunai, janji2 macam ni siapa nak percaya?

      Padam
  10. Orang-orang besar UMNO yang masuk Fuckatan tu semua barang reject punya. Semua ada kes. Hamek korang barang kondem. Toksah nak menguntungkan, liabiliti lagi ada. Tanggung dan belalah dia korang. Jangan nyesal sudaa.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju.

      BN telah mengambil langkah bijak dengan menerima Datuk Zulkifli Nordin bertanding di Parlimen Shah Alam. Beliau sangat berani dan secara jelas mempertikaikan Tuhan Hindu walaupun perkara ini di larang oleh Allah SWT.

      Begitu juga dengan jelas menyebut perkataan KELING merujuk kepada orang India.

      Tindakan ini pastinya tidak mendatangkan masalah besar kepada BN untuk berkempen di Shah Alam. Pilihan yang tepat.

      ops...nok royak ko tente Brahing ALi- PERKASO aka UMNO?
      Payoh nanti nok jawak.

      amekaw


      Padam
  11. DEpa ni semua tak percaya,,,,klu anak atau bini depa kena jubur dgn abg tu baru percaya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana lebih baik daripada kena C4 tak pasal-pasal?
      Mayat bersepai woo...
      angkat cerbis dengan chopstick satu-satu.

      Memula kena angkut dengan polis
      pastu bawa tempat terpencil
      letak muncung pistol kat kepala
      tarik picu
      letak c4 kat tubuh
      ledakkan
      mayat berkecai
      silap-silap tak berkubur


      mana lagi ngeri?

      amekaw

      Padam
    2. orang malas bekerja dan berfikir saja sokong PR, fullstop.

      Padam
    3. Orang cintakan rasuah menyokong penuh kepimpinan DS Najib.

      Padam
    4. penang dengan tanah, kedah dengan balak, selangor takyah cakap berlambak, itu semua bukan rasuah apa? penyokong yg menyokong mereka tu bukan pencinta rasuah apa nama mereka???

      Padam
  12. Pui hamPAS dah puak puak hijau la ni, tak bleh pakai, tobat aku tak mau sokong dah hamPAS

    BalasPadam