Sabtu, 6 April 2013

pas mesti bangga dengan penemuan ini!!

wah dasat tu.. umno pun lum lagi terfikir nak buat gini.. ce ce senyum sampai ke telinga pekakas pas siut.. sebab gambar yang aku nak tunjuk ni bukan calang-calang.. nik aziz gerenti muka tenang je bila lihat.. hehehe. mat sabu lagi la, senyum sampai lupa diri.. haha

hebat kau mah... hihihi

apa yang dibanggakan sangat tu ek.. korang tengok jela kat bawah ni... hehehe
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

power siut ada kuih untuk orang pas.... ni agar-agar ni.. power siut... gempak seh... hebat siul.. hahaha..

ps: ni kalau jula masa ceramah pas ni, kaya lah tokey dia.. dah-dah jual 3 singgit.. hehe, tapi kena buat ceramah datang ramai lah, baru laku, sebab sekarang ni nak tarik orang datang ceramah pas, ribu-ribu dah payah dah.. dulu boleh lah... hehe

5 ulasan:

  1. KEHKEHKEH HASIL SENTUHAN KECUNDANG PAS TU BROO

    BalasPadam
  2. Adess...mst bau kuih tuh sama dgn bau yg Mad Sabu suke sampai xbasoh muke.....warghhhhhhhhhh.........

    BalasPadam
  3. cincaluk_ulamraja6 April 2013 12:54 PTG

    kueh apo ni bhai....lain mcm jo....goli goloman den tgk...den takut bilo mkn nnti eden ckp...cilako cilako cilako.....hahahahaha

    BalasPadam
  4. ini kuih K.O nama dia

    kalau iras2 roket..itu nama dia kuih SILAP

    kalaud ada iras2 mata dajjal pulak..itu namanya kuih TERKAM!

    mmmmuahahahahahahaha

    BalasPadam
  5. Kuih = PAS = utk dimakan = hasilnya NAJIS/TAHI....satu perumpamaan SINIS si pembuat kuih yg MANTOP lagi MALATOP.....hehe

    BalasPadam