Jumaat, 19 April 2013

pengurus bank yang main ugut staff supaya undi dap.. kalau tak....

wah bukan main langsi ini orang.. apa dia ingat kepala bana undi boleh ikut cakap dia ke cane.. kepada insan bernama melayu... aku nak korang faham.. apakah sebenar dalam kepala otak korang bila korang mengagungkan dap..??? hamlau la.....

belum dapat kuasa.. dah main ugut-ugut.. kalau dah menang... agak-agak apa akan jadi?? ni lah masalahnya orang melayu tak sedar siapa dap...


DAP dan Pakatan Rakyat kelihatan amat terdesak untuk menang dalam PRU kali ini. Walaupun tuduhan-tuduhan liar dilemparkan terhadap UMNO dan Barisan Nasional, khususnya yang membabitkan PDRM dan ROS, ternyata punca dan masalahnya adalah daripada DAP sendiri. Namun seperti biasa, berbanding menyalahkan diri sendiri mahupun mengakui kesalahan mereka, DAP sebaliknya menjadikan pihak lain sebagai kambing hitam baca seterusnya flying kick

ps: bila dap dapat kuasa.. maka padan muka kaulah melayu... pui

6 ulasan:

  1. Dia kerja kat satu organisasi swasta yang dapat limpah rahmat Allah atas sifat keterbukaan orang Melayu..

    Aku pun kerja bawah organsasi yg. sama dan aku tahu dimana letaknya Melayu dalam carta organisasi mereka. Orang PAS dlm. sektor awam tolong tunjuk rasa syukur sikit..

    BalasPadam
  2. Kepada pemegang akaun di Hong Leong Bank cawangan Nusa Bistari - sila tutup semua akaun dan pindahkan kepada bank yang "BN Friendly" MBB dan CIMB untuk mengajar Pengurus Bank yang bodoh dan angkuh.
    Ini caranya untuk mengajar Pengurus Bank yang tidak tahu bershukur dan berkuku besi. Baru dia tahu yang dia cari makan di Gelang Patah.

    BalasPadam
  3. Masalahnya org melayu ni bodoh..tak mau diajar..sekiranya org melayu kita ni bersatu.. sbg cth cadangan Tanpa Nama19 April 2013 11:17 PTG utk pindah account ke MBB CIMB..dah tentu DAP ni pening kepala..ni la kata melayu cerdik x boleh ikut,bodoh x boleh diajar..kasihannnnn melayu....

    BalasPadam
  4. Anonymous Anonymous said...

    Ada member2 yg berhenti beli keropok jajan Cina mcm Apolo, kopi Tongkat Ali Cina, dll.

    Ada nampak juga ketika2 ini kedai 2 tutup bankrup kerana banyak Melayu benci Cina(boikot)selepas kempen Massimo di internet oleh amoi2 racist.

    Desakan agar kerajaan dapat wujudkan felda AYAM, GULA, even Felda Motosikal Modenas dsb pastinya Babi ni akan amti kebuluran dalam tempoh kurang 2 tahun..setelah melayu tak beli barang mereka..

    Siapa yg kayakan Robert KWOK DAP? atau MELAYU..

    Pelanggan adalah RAJA., Melayu adalah kuasa ekonomi bukannya pekilang.

    April 20, 2013 at 2:33 AM

    BalasPadam
  5. Dan juga mengipmot mesin2 eropah/us/jepun yg lebih berkualiti dari hasil minyak

    BalasPadam
  6. Mana PERKASA ? Tak ada ape-ape komen ke?

    BalasPadam