Selasa, 23 April 2013

[penipu] siapa dikalangan korang ada ambil TAWAS!! mb selangor sudah kencing beb!!

masa dapat kuasa pru12 dulu siap kata, apply tawas ni, anak yang baru lahir, setahun manfaat kewangan dia adalah rm1,000, tetapi.. bila hal sebenar dari saudara aku sendiri yang sahkan tawas ini menipu besar sial.. mana tak tipu.. kata rm1,000 setahun... dah-dah rm45 henget je... ceh.. baik simpan dalam sspn.. haram jadah punya mb.. penipu rakyat.. air tipu, duit elaun ibu tunggal penipu, budak tadika pun kau tipu.. ni macam nak bagi sialan pakatan berkuasa lagi.. woi.. dah lah ketua mereka penipu.. pencacai dia pun sama.. pekakas dia lagi lah penipu tu dah jadi makanan wajib.. ceh.. memalukan...

dulu janji manfaat TAWAS ni setahun rm1,000 dah ni rm45 ringgit setahun pulak, rm1,000 tu akan dapat bila anak dah cukup 18 tahun... PENIPU!! PENIPU!!! memang bodoh punya pkr..


ps: undi nanti, undi bn.. jangan bagi muka lagi pakatan rakyat memerintah..!!

3 ulasan:

  1. Kira beruntung dah dapat, baby yg lahir 2009 sampai skrg masih belum dapat, bila call tawas diorang ckp ambank lambat proses, tapi bila tanya ambank tawas belum bagi duit so macamana nak proses! tah la nak buat macamana "MANIFESTO BUKAN JANJI!"

    BalasPadam
  2. Kalau kat tempat aku, tawas ni digunakan untuk hilangkan bau mayat semasa proses kapan mayat. Elok le kita pakat2 kapankan si gagap Khalid ni cepat sikit. Lepas ni kita pakat beli tawas sekilo, pakat pos kat dia, semoga masa kapan nanti, pakat penuhi lubang kubur dia dengan tawas bukan dengan tanah. Ingat Khalid, mati itu pasti dan kau tak boleh bohong malaikat maut.

    BalasPadam
  3. manifesto bukan janji abang akak pkcik mkcik ooooi..seronok sangat tukar kan?

    BalasPadam