Ahad, 21 April 2013

[PERANG PRU13] DATUK ABDUL HALIM SAMAD BUATKAN NIK NAZMI TERGUGAT DI DUN SERI SETIA!!

 terbaik datuk halim.. di senangi orang seri setia



Datuk abdul halim samad adalah calon bn yang di sukai rakyat dan mendapat sokongan jentera bn di dun seri setia..

Malam tadi diadakan ceramah anjuran bn kawasan dun setia, ramai dikalangan penduduk tidak segan silu turun mendengar  ceramah..  kerana agenda merampas selangor dari kerajaan pr telah membuka mata ramai rakyat selangor… di dun seri setia.. penyandang pkr, nik nazmi.. antara salah satu contoh adun pkr yang hanya pandai bercakap.. beri janji, beri harapan.. tetapi mengikut kata-kata penduduk di situ… muka nik nazmi boleh kira berapa kali je muncul selama 5 tahun dia jadi yb pkr disitu…

Dengar cerita juga nik nazmi mengatakan, siapa saja calon bn di dun seri setia, dia sambil tidur pun dia boleh menang besar… ohh angkuhnya.. tetapi, bak kata datuk halim… tak pe kita biarkan dia angkuh dan berlagak.. sebab datuk halim dan jentera tempur bn akan bongkarkan kepincangan nik nazmi selama dia jadi yb di sini.. KITA TEMPUR....!!!

Selama rakyat ditipu, takkan nak diamkan saja..

team media selangor

2 ulasan:

  1. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  2. Cilakak la lu orang. Gua dah setting baik adik Ku Nan jadi calon, lu orang bikin panazz.

    Lu orang kata terima keputusan pucuk pimpinan. Ini pundek punya ahli. Cakap srupa keling, cakap takda serupa bikin. Cakap macam lancau. Memang potong stim bapak korang.

    Kalau gua dapat mamat/minah yang berdemo kat PWTC ari tu, memang gua ligan.

    Cilakak besor







    BalasPadam