Khamis, 4 April 2013

perubahan ini semakin menyakitkan hati pekakas pas!!! realiti sekarang siapa bakal dikuburkan???

ini lah terjadi, bila mana ulama sekolah pondok yang tidak berkepentingan politik menolak kepimpinan pas kelantan.. maka perubahan itu sangat mengerunkan pas... sampai mereka nak sorok hal ini pun rasanya tak mampu... elemen tukar dah bergema.. harap perubahan ini bagus untuk rakyat kelantan...

KALAU KALIMAH ALLAH PUN MEREKA PERMAINKAN... maka ego macamana pun pemimpin pas, akan tersungkur juga dengan kebangkitan rakyat... itu pasti.. dan keadaan ini bukan terjadi di kelantan. malah di selangor dan kedah terjadi satu aura kebangkita untuk menjatuhkan kerajaan pakatan rakyat... sebab apa.. masa di beri amanah berkuasa... sanggup menjadi balaci dap walau agama dipertaruhkan.. sanggup menipu.. sanggup memecah belahkan umat... semua kerana dap dan anuar ibrahim... jadi inilah masanya kamu semua TOLAK PAKATAN RAKYAT yang rosak!!!

ceramah yang berlangsung dalam minggu ini di kelantan..

ps: harap perubahan ini betul-betul terjadi.. sebab golongan muda yang bekerja di luar kelantan, diaorang tak faham apa jadi di kelantan.. mereka ni jiwa muda darah panas.. asal sebut bn mereka cepat betul melentingnya sedangkan sebat juga brim, belasah juga bantuan kerajaan bagi.. tu lah dia orang-orang yang tak reti makna bersyukur... :(

18 ulasan:

  1. setakat gambar EDIT apa nak heran......lagipun kalau program UMNO, mmg ada huluq2 RASUAH skit supaya org dtg dgr, ntah2 ni gambar program PR lepas tu kata UMNOnye program....muaaaahahahaha

    UMNngok dulu, kini & selamanya PENIPU.....kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau umno huluq kat rakyat itu namanya adil tapi yang pas kebas duit rakyat kemudian makan sorang2

      Padam
  2. kah kah kah, meroyan dah seko macai anuar brahim kah kah

    BalasPadam
  3. Otak geliga konon..otak udang sebenornya pengomen atas tu..dia tak sedar ke perubahan yang rakyat tunjukkan..demi bangsa agama dan negara PR wajib ditumbangkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. pencacai pembangkang mcm kau tak layak nak ajar aku la....selamanya diBODOHkan UMNgok......wakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      r u ready for BN?.....noooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!
      YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNN........hahahahahahahahahahahaha

      Padam
    2. hidup lagi ko wahai mak lampir??? Ramalan ko tentang pembubaran DUN dulu tu betul sangat ke???

      Kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    3. meh kita tengok ulang tayang RAMALAN SONGSANG mak lampir aka bangkai fuckatan ni....

      -------------------------------------------------

      Tanpa Nama20 Mac 2013 3:42 PTG
      banyakkan membaca selepas meragut lembu-lembu NFC umngok.......

      Mai aku habaq tarikh pembubaran DUN otomatically

      Johor - esok
      N9 - 26.3
      pahang - 7.4
      selangor 22.4
      perak 24.4
      melaka 26.4
      perlis 28.4
      kelantan 28.4
      sabah 29.4
      penang 2.5
      kedah 2.5
      terengganu - 5.5
      sarawak - kecuali

      Parlimen - 28.4

      Padam
    4. BABI SONDOL aka MAK LAMPIR aka BANGKAI FUCKATAN... DUN Johor dah terbubar secara otomatic pada 21 Mac yang lalu ke??? Apsal aku tak dengar pulak desas-desus pasal tu eh??? Mungkin DUN Johor dah dapat kuasa AUTO-RENEWAL DUN eh????

      Kah kah kah kah kah kah kah.... takpe, aku tau bangkai tu takkan berani nak jawab punye. Saje yang kasi perhangat sikit.... muahahahahahahahahaha

      Padam
    5. ha, dah mampus balik dah mak lampir tu...!!!!!!!!

      Padam
  4. dia menyamar jadi otak geliga tu sebab baru2 ni kena taji ilmiah tak dapat jawab dengan owner sebenar otak geliga.. so guna nama tu untuk memalukan tuan asal.. hehe loser punya pekakas.. kikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. masa bila pulak aku kena taji dgn si Otak geliga?...kahkahkah...dia je yg kena main2kan dgn aku...hahahaha

      YA AMPOOOOOOOONNNNNNNNNN.......Mana Otak geliga BANGANG tu....meh sini akak nak taji.......wakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      r u ready for BN??....NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

      ikhlas dari
      MAK CIK FELDA YG TAK KISAH

      Padam
    2. sebenarnya itulah kerja bangkai fuckatan, bila dah tak mampu balas dengan hujah, mereka mula menyamar menggunakan nama penyokong pro-kerajaan. Kalau dalam blog Parpukari, bangkai tu guna nama Encik Mohamad, Nasionalis Melayu. Padahal Encik Mohamad yang sebenar takkan komen sebegitu hodoh dan bodoh. Fakta beliau lebih meyakinkan, setiap kali komen akan mengandungi 3 perenggan atau lebih. Tapi bangkai yang asyik gune nama Encik Mohamad tu (penyamar), setakat pandai caci maki dan beri hujah bodoh hanya dalam DUA perenggan je.

      Kalau setakat nak jadi penipu untuk menang dengan naikkan kemarahan orang lebih baik tak payah la wahai bangkai fuckatan. Ingatlah kat akhirat nanti bukan mulut anda yang akan menjawab segala tindak tanduk BODOH anda tu, TANGAN BANGSAT anda akan tolong jawabkan....

      Padam
  5. Otak geliga ni saja nak provok, dalam hati dia Allah saja yang tahu bahawa PR akan runtuh.Lepas abis PRU 13 aku teringin sangat nak tengok Nicky,Henry Hadi,Nuar Juburi,Ajmin Tanggang,Khalid gagapi & Khalid Gerejali berterabur sorok fail2. Ada yang pengsan silap2 ko kerana terlalu takut dengan kebangkitan rakyat. Tak lama lg je..paling lewat 60 hari sja lagi. DERAMA
    SERAM SEJUK PALING SAYU & GANAS akn berlaku diseluruh negara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tidak, kali ini Otak Geliga (4 April 2013 10:05 PG) adalah seorang penyamar. Perangai dia suka buat kacau dengan beri komen bodoh.

      Cuma aku tunggu Otak Geliga yang ori taji je mak lampir aka bangkai anak haram tu....

      Padam
  6. Dulu kini dan selamanye PAS bodoh. Org yg sokong pas PR lg bodoh. Jahanam la pas d bumi kelate. Dah x sabar dh ni nk TUKAR.

    BalasPadam
  7. YG NAK TUKAR ORANG YG DUK KELANTAN....MEREKA RASA SENGSARA DI BAWAH PAS....YG DUK LUAR KELANTAN YG SENANG LENANG YG TAK MAU TUKAR....MEREKA NI YG BALIK KELANTAN JADI GEDEBE.......

    BalasPadam
  8. yup otak geliga dah lama jadi pengomen kat blog sini, kenal cara penulisan dia.. hehe dia taji lain macam sikit.. bila orang menyamar.. erm baca je kenal dah tu bukan owner otak geliga.. hehehe.. kira popler gak kau bro.. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahniah kerana tidak cepat sangat melatah... kipidap bro

      Padam