Sabtu, 13 April 2013

PKR DAN PAS BERCAKARAN DI BERA?? ahhhhh ni salah umno...

mereka dah bertelagah dah... sama-sama mereka dah belasah membelasah dah.. dah nampak tak betul dah pakatan ni.. tetapi apakan daya... ramai di luar sana, tak kan percaya apa terjadi dengan pas dan pkr ni.. mereka tetap anggap mereka ok.. mereka tak da apa-apa masalah... erm...


ps: lantak kau lah labu... sebab yang gaduh korang bukan bn...

2 ulasan:

  1. biasalah tu namapun PAKATAN RAPUH menanti belah jer

    BalasPadam
  2. Hahahaha. Hangpa suma bulih bayang dak satu kapal ada 3 nakhoda. Tiga-tiga tu pulak destinasinya dak sama. Depa cuma sepakat utk gulingkan nakhoda yg lama ja. Bila nakhoda yg lama tu dh jatuh, hangpa suma rasa apa akan jadi pada kapal tu nanti?

    BalasPadam