Jumaat, 26 April 2013

[ramai sangat] nampaknya bn sah tak boleh tidur malam kerana zuraidah kamaruddin di ampang!

entah lah bro, aku pun tak tau lah nak cakap macamana lagi, kalau dilihat dengan keadaan ceramah pkr yang diadakan di ampang malam tadi, tak keruan melihatnya, boleh gena gout camni ooo... harap pejuang-pejuang bn tak patah semangat bila melihat realiti ini, ceramah pkr yang berjaya mengumpul 5,000 orang..... adus!!!

tu dia ramai gilos! tapi macam biasalah beb! ini hanyalah gambar hiasan da! hehe

kenyataannya apa yang berlaku di ampang hilir, ceramah zuraidah kamaruddin yang hanya berjaya mengumpul sekadar 40-50 orang sahaja, hehe macam ni bukan bn yang goyang, tetapi pakatan rakyatlah yang goyang beb, hehe...


Para pengundi di Parlimen Ampang sudah memberikan ISYARAT JELAS jelas kepada Zuraida Kamarudin bahawa dia TIDAK LAGI DITERIMA untuk mempertahankan kerusi kawasan tersebut pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) 5 Mei ini.

Buktinya, majlis pertemuan Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang diadakan di Pusat Daerah Mengundi PKR di Ampang Hilir malam tadi bukan saja GAGAL MENDAPAT SAMBUTAN malahan lebih menyedihkan hanya ENAM ORANG sahaja yang menghadirinya, TERMASUK PETUGAS JENTERA PARTI. baca seterusnya di gelombang wangsa maju

ps: mana tak sikit pencacai datang, semua kena kerah ramaikan ceramah di tempat-tempat hot spot supaya nak tunjukkan ramai.. tu pasal dekat johor dan negeri sembilan sekarang bila ceramah pr bukan main gilos ramai.. tapi dah reveale rupanya diangkut da, hehe.. tak yah tipu sebab hal ini diberitahu oleh orang pas sendiri da.. macamana aku tau.. hehe adalah.. ini sulit!! kikiki

5 ulasan:

  1. Kompem menang banyak kerusiiiiii !!

    BalasPadam
  2. Mesti ekau menyamar jadi orang PAS@PR ni kan? Hahahaha.

    BalasPadam
  3. Pasang kaki kat dalam PAS...
    Tak pun ramai orang PAS berpaling tadah....

    Sapa tak takut dengan PAS sekarang gua pun seram....

    BalasPadam
  4. dap pernah kata letak ANJING pun boleh menang..

    so, antara calon2 dap yang layak skrg ni..yang mana satu ANJING? atau semuanya memang ANJING?

    HEHEHE

    BalasPadam
  5. Mak Lampir boleh start packing balik Banjarmasin....kahkahkah

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam