Jumaat, 12 April 2013

satu persatu petunjuk dari Allah, kalau tak sedar-sedar juga!!! entah lah labu!!!

sebenarnya isu skandal video pemimpin tertinggi pas yang panas tersebar malam tadi menunjukkan kepada semua orang diluar sana terutama pengikut totok pas... KAMU MEMUJA PEMIMPIN MUNAFIK ... kamu sanggup lakukan apa saja.. sanggup bermati-matian mempertahankan maruah parti kamu.. tetapi... amat memalukan... sangat memeranjatkan.. bila seorang pemimpin yang bercerita hebat tentang ISLAM, membangkitkan semangat untuk semua supaya berjuang dan berjihad dengan pas demi ISLAM.... tetapi... MASYALLAH...


patutlah semakin ramai yang dah mula sedar... harap ramai lagi diluar sana sedar... pemimpin munafik didalam pas dah terlampau banyak... patutlah dato hassan ali katakan yang didalam pas sekarang parasit yang mengawal kesemuanya... so memang betullah kata dia... dah terbukti...

doa hancur umno yang dibuat tahun lepas, ISLAM mengajar ini semua???

ISLAM mengajar kita begini??????

bila membangkitkan semangat melawan umno, dah macam nak bertempur... tetapi hakikat.. mereka ini adalah manusia bertopengkan shahwat!!!


ps: tolak parti MUNAFIK INI, rosak minda rosak segalanya... rosak generasi... sedar-sedarlah.. buang ego.. kalau marah dengan BN/UMNO pun fikir sejenak.. apa parti anda lagi baik atau lagi hancus???

12 ulasan:

  1. PAS ! PAS ! What is happening now ?

    BalasPadam
  2. PAS - Parti Amalan Seks..... hahaha

    BalasPadam
  3. Wong PAS eden..

    -Wak Kepang-

    BalasPadam
  4. aku tunggu gak video blue dari orang umno tengah mengongkek tapi tak keluar-keluar gak..apa ni..parti yang macai pr kata teruk segalanya takde video blue pun..sebaliknya berlambak-lambak dari pihak macai..memang hobi korang ye time kongkek rakam video..muahahaaaa..

    BalasPadam
  5. Nak tengok video pemimpin UMNO tengah bermain konda-kondi ke?.. Sini ade la...

    http://goo.gl/ZgX52

    BalasPadam
  6. haha dah terdesak sent virus.. hahaha

    BalasPadam
  7. allah akn tnjuk jgak 6ty apa umgOk uat slma ni...kta kna tgGu dan lhat blom smpai msa lg utk kta tahu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko budak baru belajar mengeja ke?? Ape ko tulis, tak paham langsung.... pergi skolah dulu baru sibuk2 pasal politik ye adik...

      Padam
  8. kes anwar,azmin,eli wong,saipul bahrin Adun selinsing,pemimpin cabang PKR kantoi melancap dan kini mustapa ali...harap semua sedar sape PR selama ini..undi BN

    BalasPadam
  9. Itu bukan pelanduk dua serupa tapi BABI 2 SERUPA, yg peliknya kenapa BABI cari org yg pandai Ugama untuk serupa dgn mereka.

    BalasPadam