Isnin, 15 April 2013

setahu aku, mana ada video gini, dekat tv pun takde.. wah fitnah nampak!!!

ni lah dajjal haram jadah yang dok bangga sebar fitnah bagai.. tak salah aku memang tak de pun video atau gambar yang najib jadi imam, dia sedar mungkin dia belum ke arah menjadi imam, tak pe setiap manusia ada kelemahan... mana tau lepas ni dia dah berubah lebih baik, tetapi kerana apa nak fitnah dia sampai tahap camni... haram jadah.. nama je muslimah tetapi hamlau suka sebar cerita propa di fb nya... memang cilako.. cilako... pui


ps: pas dan fitnah tu standard sebab dah tak de modal balaci-balaci dap ni nak menang pilihanraya.. tuih la..beb..

11 ulasan:

  1. Tidak baik Menghina pemimpin Negara sendiri..mungkin sepolan tu tak sokong DS Najib, namun dia tetapi PM Malaysia. Sepolan tu sibuk sibuk menghina PM Negara...cubalah mereka tanya diri mereka sendiri - apa ke bendanya yang pernah mereka lakukan buat negera mereka??? Selain menghasut.

    BalasPadam
  2. suruh butik nenen angah tu bagi link blog/website/portal mane yang ade gambar edit Najib jadi imam tu. Nak tengok jugak, betul ke tak... atau fitnah je lebih..

    BalasPadam
  3. Walaupun dia bukan penyokong PM Najib, namun dalam negara demokrasi majoriti rakyat memiih Najib sebagai PM, adakah si pompuan ni tidak sedar sehari hari beliau hidup di negara yang semua kemudahan yang disediakan oleh kerajaan Najib ini digunakannya. Keselesaan hidupnya di negara ini adalah atas usaha kerajaan BN selama ini. Tapi itulah sesetengah orang Melayu ini, apakah tersalah asuhan agaknya, marah dengki benci tanpa sempadan iman walaupun senipis kulit bawang, berniat dihati untuk mencegah kemungkaran adalah serendah rendah iman, tapi bagi aku pompuan ni mungkin negetif imannya, iaitu lebih buruk dari orang kapir kerana banyak orang bukan islam yang tahu mengenang budi terhadap orang yang berjasa padanya. Apa yang kita tulis adalah cerminan apa yang tersirat dihati, walaupun bertudung manis namun perbuatan anda menghina pemimpin yang baik dan bukan zalim adalah tergolong dalam berdosa. Apa yang PM Najib telah lakukan kepada kamu bahkan apa kamu perolehi baik ilmu, kesihatan, pekerjaan adalah penunaian amanah Allah yang diletakkan dibahu PM Najib. Beliau adalah insan terpilih oleh Allah untuk memimpin Malaysia ini walaupun berbagai bagai cabaran terpaksa dihadapi saban hari dari musuh2 politik beliau. Hanya insan yang kuat mental dan fizikal sahaja yang layak untuk memimpin Malaysia dimana begitu ramai rakyatnya yang tidak pandai bersyukur tapi tak malu meminta minta tanpa berusaha membangunkan negara. Rakyat yang berperangai marahkan nyamuk kelambu dibakar. Bermuhasabahlah diri anda sebelum negara ini jatuh ketangan orang yang berperangai macam di atas.

    BalasPadam
  4. Budak betina ni tak sedar diri.....membesar dalam keadaan negara yg aman....tetiba hal2 begini yg diperbesarkan...gampng btul la!!!!!! Insaflahhh

    BalasPadam
  5. Najib is a world nation leader apa barang kalau setakat menjadi imam solat? susahke? ataupun orang yang mengutuk tu tak pernah bersolat jamaah kot. Kalau nak buat kutukan pun tgk orangle dulu, kalau dah ke Palestin pun PM pergi tanpa jaminan keselamatan apa barang dengan Imam solat? haiya bangang sungguh puak pencacai PR ni, macam katak bawah tempurung, jangan2 kalau dia ni jumpa dengan Najib mau pucat ketag lutut

    BalasPadam
  6. YANG BUAT PERKARA INI HANYA JASANYA KEPADA NEGARA HANYA MAIN KOTE SENDIIRI....INGAR PR INGAT SEKS...

    BalasPadam
  7. 1 gambar = 1 frame = 3 minit (seperti yang pembangang lakukan)

    1 saat video = 30 framerate

    video stopaspender = 11 min 26 saat = 1560 saat

    Maka, 1560 saat video = 1560*30 frame = 46800 frame

    Jika ikut dakwaan pembangang, 46800 frame = 46800*3 minit = 140,400 minit

    Jika seseorang melakukan editing TANPA MAKAN, MINUM, REHAT, BUANG AIR, BERAK, TIDUR, BERJIMAK. Maka, video stopa spender ali boleh siap dalam masa 97.5 hari....

    namun, jika pengedit melakukan kerja editing selama 8 jam sehari tanpa henti dengan TIDAK MAKAN, TIDAK MENEGUK AIR LANGSUNG, TANPA MENGULAR, TANPA BUANG AIR, TANPA BERAK, TANPA CUTI HARI MINGGU selama 8 jam tersebut, video stopa spender ali boleh siap dalam masa 9 bulan 22 hari 4 jam...

    wow...wow... ni mesti mahal bayaran UMNO kene bayar pada pengedit.... ade RM20juta tak bayarannya??? Tapi untuk ape pilih stopa spender ali, lebih baik pilih hadi boroi je sebagai sasaran. Baru nampak hebat, sebab susah nak tengok hadi boroi bukak serbannya tu kerana dia tu BOTAK TENGAH...!!!!

    kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  8. Betina celaka ni tak cermin diri,apa jasa dia pada ugama ,negara dan bangsa.Pada mak bapak dia pun dia belum berjasa.Busuk.ptuaiii.

    BalasPadam
  9. kalu betul bulehbuat video sebaik video stopa ali, dari awal video anwar lagi takder nya sampai kejapkaler kejap itam putih ... alang2 nak bikin buat lah HD terus, letak karpalsingh hehe

    BalasPadam
  10. adik ustazah abby abbody kot ni....biasalah depa...

    BalasPadam
  11. apekejadah!

    diorg sendiri yg edit
    diorg sendiri yg sebok kecoh
    diorg sendiri dok kutuk ini sume CG..

    bodoh ke ape?

    BalasPadam