Selasa, 9 April 2013

pas tak perlu undi melayu di selangor!!! phewww hebat!!!!

tiada siapa peduli... 

tetapi orang dibawah dia tak kisah walau jadi balaci dap pun.. 


wah bukan main hebat pas selangor.. tu lah mereka berani kata begitu sebab ramai gilo beb pekakas otak kat lutut macam diorang kat selangor rasanya.. tak kisah pun.. sebab mereka dah tau .. melayu pekakas akan tetap menyokong mereka..tak gitu... mereka yakin 199% melayu pekakas yang ada akan terus menyokong mereka...

SHAH ALAM - PAS Selangor kini mula mendabik dada apabila mendakwa mereka tidak memerlukan undi kaum Melayu semata-mata sebaliknya pengundi kaum lain bagi memastikan kemenangan calon mereka di Selangor.

Mengakui perkara itu, Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abd Rani Osman berkata sebagai contoh di kawasannya, ( DUN Meru) dia tidak terlalu mengharapkan sokongan orang Melayu.

“Di DUN saya, kalau hanya mengharapkan undi Melayu semata-mata, tidak mungkin saya menang pada 2008, kerana mereka daripada kaum lain juga mengundi PAS. Ini kerana, kami dalam pakatan rakyat berjanji untuk memberi kemenangan kepada calon rakan dalam pakatan ini,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media di Pejabat PAS Selangor, di sini, semalam.

Katanya, PAS Pusat dijadual mengumumkan senarai penuh calon parti itu selepas mesyuarat barisan kepemimpinan parti esok (hari ini).

Sehubungan itu katanya, pakatan rakyat Selangor akan mengadakan satu majlis untuk memperkenalkan calon mereka dalam tempoh terdekat bagi membolehkan rakyat mengenali lebih dekat bakal wakil rakyat mereka.

Dalam majlis itu semalam, PAS Selangor turut memutuskan untuk mengekalkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dipertandingkan sebelum ini pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

ps: hehe ayat strategi tu.. saja nak bagi orang bn keawangan.. taktik gini dah dibuat dah pun masa 2008 dulu...

sumber sar

2 ulasan:

  1. baikkk !!!! mari kita buktikan sama ada mangkuk jamban ni akan menang tanpa sokongan org melayu !!! kalau nak sokongan org bukan melayu (islam) ko jadi org hindu ke buddha ke kristian ke ... dia tau dia akan KALAH !!! dan dia tau PAS adalah penjenayah agama yg harus ditentang habis-habisan !!

    BalasPadam
  2. Ok. Kepada semua pengundi melayu, pastikan anda tidak memangkah Rani jamban nanti dalam PRU13. Kita tengok dia teriak atau tidak nanti.

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam