Khamis, 2 Mei 2013

alamatnya makin goyanglah kita weh!! video sumpah anuar ibrahim dah tersebar!!

makin punah le.. adus..


gerak gemalai yang merisaukan si mr mansuh ini, mungkin bertambah pening kerana video ini lagi membuktikan adakah beliau sah melakukan perkara liwatin itu, saiful bukhari membuat sumpah laknat yang ke-2 kalinya di depan kaabah!! subhanallah!! kebenaran akan menang, kejahatan akan jatuh tersungkur! percayalah janji Allah!


7 ulasan:

  1. halamak, padan muka Pakatan. Saiful dah bersumpah. Amacam Pakatan? Sudah goyang?

    Hebat saiful ni boleh bersumpah laknat di depan Baitulallah. Lagi hebat bila sewaktu proses bersumpah. dalam keadaan bersesak, tak ada siapa yang langgar badan mamat ni atau bergoyang sebab di langgar. RAsanya Allah bersama Saifil ni. Budak ni ada karamah.

    Lebih hebat bila suara saiful saja yang jelas terdengar sementara tak ada suara latar yang lain. Zikir dari mereka yang sedang bertawaf angsung tak dengar. Hebat budak Saiful. Budak i ada karamah.

    Lebih-lebih hebat bila:
    1. Sumpah laknat pertama di buat 1 hari sebelum hari penamaan calon Permatang Pauh
    2. Sumpah ke2 diterbitkan 2 hari sebelum PRU13.

    Hebat budak Saiful ni. Budak ni ada karamah.

    BalasPadam
  2. jgn sesiapa permain atau persoalkan sumpah di depan kaabah, takut bala menimpa.

    saiful berani kerana benar.

    adakah kita hamba ALLAH yg berani menafikan kuasa ALLAH lebih2 lg di depan kaabah......

    jika saiful menipu pasti bala menimpa dia,tetapi jika kita mperlekehkan sumpah di depan kaabah dgn bermacam andaian.........takut2 kita ditimpa musibah......nauzubillah

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh kau jawab sikit:

      1. Sumpah laknat pertama berlaku sehari sebelum hari penamaan calon permatan pauh

      2. sumpah laknat kedua disiarkan 2 hari sebelum hari pengundian.

      Kalau kau ni diberi akal, ada tak terasa sebarang motif oleh Saiful?

      Adakah UMNO/BN masih terus bergantungan kepada DUBUR Saiful untuk menang pilihanraya ini?

      Hmmm.............busuk

      Padam
  3. Siapa gua nak menafikan kuasa Allah.

    Tapi Allah jadikan untuk manusia berfikir dan membezakan antara haiwan dengan insan. Penerangan aku jelas dan soalan aku pun jelas. Kenapa anon 12.34 tak mahu gunakan akal untuk mencari jawapan.

    Mai aku ulang semua soalan atas dengan satu soalan bonus:
    1. Apsal badan saiful tak berlanggar dengan orang yang bertawaf? Kawasan itu penuh dengan manusia apatah lagi bila kau mendekati dinding Kaabah. Mengapa tak ada orang yang melanggarnya.

    2. Mengapa hanya terdengar suara saiful bersumpah tapi laungan Labaikollah.. langsung tak dengar.

    Soalan bonus

    a. betul ke lokasi saiful di Multazam? Kau faham Multazam di mana?
    Kalau ikut pengamatan aku, dia berada dilaluan masuk Hijr Ismail, kawasan tu lagi bersesak dengan manusia untuk solat sunat...tak berlanggar langsung?

    Kalau ada otak, tapi sayang dan cuma berfikir dengan tengorak, aku nasihatkan kau jangan jadi lembu.

    Kau tak rasa rakaman dalam studio ke? Satu lagi, toksah nak momokkan aku dengan musibah.

    Ada faham, tolol?






    BalasPadam
  4. dia memang pergi umrah la tahun lepas, ada pasport, tak perlulah menafikan mcm hebat tau semua hal video.. kalau betul camne.. ek ala hai pekakas.. dia yang tolol pui

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lahai....

      Soalan dari aku kau tak jawab, kau beri lagi satu bukti yang kau tu memang tolol. Naif dan bodoh rupanya bebudak Umgok ni, sesuai dan setaraf lembu di kandang.

      Aku tanya apa motif video ni keluar dua hari sebelum PRU? Aku rasa kau bukan tak boleh jawab, tapi sebab kau ni bangang,maka kau menafikan hak kau untuk berlaku adil pada diri sendiri.

      Juga, apa motif sumpah laknat pertama di buat sehari sebelum penamaan calon permatang pauh?

      Ups, tanda hitam di dahi dah hilang ke atau lupa touch up?

      Aku dah maklumkan bahawa si saiful bukan di Multazam, tapi menghampiri pintu Hijr Ismail dan kawasan tu memang sesak. Soalan aku kenapa saiful boleh berdiri dengan tenang dantidak dilanggar oleh mereka di situ?

      Saiful mungkin ke Mekah waktu itu, tapi dia tidak melakukan sumpah di hadapan Kaabah. Mungkin dia lakukan di studio. Ala, serupa kes orang mendarat di bulan ler..........hehehehehehehe

      Kalau bangang tu, gi undi BN, kekal bodoh selamanya

      Padam
  5. Saya pernah 2 kali berkunjung ke sana. Saiful memangdi hadapan kaabah. Mungkin dia tersilap cakap. Kaabah bukan multazam. Diaberada jauh sedikit, bukan terlalu hampir dengan kaabah. Kemera mmg dkt dgn saiful tu yg dia nmpak besar. Org yg nampak langgar belakang dia tu mmg di belakang tp jauh. Tgk la objek org belakang tu kan kecil. Di mekah kemera dia x kisah. Tp di madinah klu perempuan dia x bg. Klu org lelaki x pe. Penggambaran adam dan hawa punkn dpt juga kt kwsn tawaf tu. tp jauh sedikit..wallahualam...

    BalasPadam