Ahad, 19 Mei 2013

apa masalah sampai gelak-gelak ni? siut la..

aku pun pelik diaorang gelak-gelak apasal? ada masalah ke? gelak-gelak lah, tapi apa masalah? ni yang menjadi tanda tanya ni.. aduh.. ye lah layan jelah sebab apa diaorang ni gelak-gelak pulak... aku pun pening... huh


 ait hisyamuddin pun gelak juga, apasal ni aduh!!




ooo patutlah... aku pun baru faham sebab mereka ni gelak... aku pun samalah nak gelak gak bleh.. kah kah kah kah kah kah kah kah kah
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


hahaha, sampai sekarang puak-puak yang jenis tak faham angka meroyan sampai nak gulingkan kerajaan guna kekerasan.. apa tak faham kalah? hahaha.. mampuih... udah-udah le tu.. cuba terima kekalahan.. kan bagus.. pru14 kan ada.. huk aloh..

jom kita layan budak-budak afrika ni nyanyi...

kalah yea kalah yea.. hahaha.. yaribba kalah yea.. kalah yea...

ps: gelak gelak.. hahahaha... bakar tetap bakar.. hahaha

2 ulasan:

  1. Mane boleh, undi fofular PR dapat banyak la. Kami main bowling kumpul mata sampai akhir, bukan main badminton kira menang set tau... '

    Kami nak lantik Presiden Malaysia (PM), bukannya Perdana Menteri.... mesti kene guna undi fofular, pahe tak?

    BalasPadam
  2. Masalah sistem undi popular kt Malaysia ni ialah kita ada byk negeri. Setiap negeri ada dun dan parlimen. Setiap negeri jugak diketuai oleh sultan. Kalau guna sistem undi popular utk lantik sorg presiden mcm mana nk lantik menteri besar negeri? Kalau menteri besar negeri x boleh lantik, dh tu sultan kt negeri masing-masing nk jadi ketua kpd sape plak? Sape nk menggerakkan sidang dun pulak?

    Faham betul betul sistem negara kita. Demokrasi Berparlimen Raja Berperlembagaan. Kalau benda ni kita faham x de sape pun akan timbulkan soal undi popular ni. Aku yakin DS Anwar faham benda ni, cuma aku rasa dia buat-buat x paham. Kalau pengikutnya x paham tu aku x kisah sgt la, sbb diorg tu dh mcm burung kakak tua. Tau mengajuk tp tak tau isi.

    BalasPadam