Ahad, 12 Mei 2013

azmin dan kj bertwitter, bang non angin ni kalau baca!

politik bukan untuk pecah belah, politik merancanankan sesuatau fasa berbeza pendapat yang sepatutnya lebih ukhwah! bukan hari-hari nak bertelagah! betul?

azmin ali dan kj bertwitter... TERBAEK!! kan bagus semua pemimpin jadi camni, tak delah nak gaduh 24 jam, bosan... selalu yang lebih-lebih orang yang baru nak cebur kan diri dengan poltik je kot, dia jadi taksub dan kalau sebut ukhwah ni dia anggap haram.. hehe.. so buangkan lah sikap-sikap gitu ye.. kita sama kiblat, negara ni kita dipertanggungjawabkan untuk menjaganya dengan baik, bukan menjahanamkannya...


ps: politik matang vs politik tak matang

12 ulasan:

  1. TAKYAH BER YB ... YB..LEPAS NI..BUAT DEPA BERLAGAK JEK...PANGGIL JE WR ...WAKIL RAKYAT SUDAH.....

    BalasPadam
  2. dont trust them both.
    azmin baru jer buat u-turn pasal khalid.
    kj pulak kalau tak dpt masuk kabinet confirm dia pun meroyan sama mcm anwar.
    ni ke new politics diorang?

    BalasPadam
  3. bukan ke kj yang penyebab BN hilang majority 2008?
    never trust him

    BalasPadam
  4. Kalau pasal Azmin,kami bekas org PKR tahu benar siapa dia,apa jenis politik baru dia.Tak usahlah nak beria-ria sangat dgn dia ni,dah lah makan aiskrim dalam jamban,sanggup bermadu pulak tu,itu tak masuk lagi citer konfruntasi keluarga.Geki aku kalau pikiak pasal Azmin ni.

    BalasPadam
  5. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=81YiSzhWx0o&noredirect=1#!

    BalasPadam
  6. Eloklah mulakan dengan berbaik sangka antara satu sama lain,tambahan pula sebangsa dan berkiblat yang sama.Jika terus bergaduh tak berkesudahan dan yang ruginya nanti sudah tentunya Melayu jugak .Berbeza pendapat adalah sesuatu yang amat sehat serta dapat menjamin keharmonian kestabilan ekonomi Negara jika digunakan dengan betul.Syabas kepada kedua2 YB yang ingin merelisasikan impian menjadikan Malaysia sebagai sebuah Negara multi-racial yang terbaik untuk didiami.Kepada anom 12.28 perkara sekecil panggilan YB tidak perlu lah dijadikan sebagai batu penghalang kpd usaha murniyang dicadangkan oleh kedua2 wakil rakyat tersebut .Yang Berkhidmat pun masih boleh dipanggil YB!

    BalasPadam
  7. ramai yg mahu beliau dipecat kerana hampri membankrupkan malaysia & umno

    BalasPadam
  8. biarkan lah kedua mamat ni berpolitik walaupun berbeza hala tuju,mereka masih muda untuk meneruskan ajenda masing2 demi kebaikan bangsa dan negara....yg penting dasar perjuang mesti untuk menyelamatkan org melayu dari mangsa rasis puak2 harbi yg senantiasa mencari jalan untuk menjahanamkan bangsa melayu dgn secara sistematik.....lihat saja spore, apa yg org melayu ada????senantiasa tunduk dan x berani angkat muka......inikah yg generasi baru melayu idamkan????

    BalasPadam
    Balasan
    1. sayang tunku lepaskan singapore dulu. Kalau tak, aku nak ke Universal Studio Singapore tak payah nak pakai passport. Duit pun setara.

      barang lepas jangan dikenang.

      Padam
  9. Pengundi2 Rembau cayang KJ

    BalasPadam
  10. YA ALLAH KAU SATULAH HATI KAMI SEMUA YG SEAGAMA ISLAM, SATU KIBLAT INI YA ALLAH. KUATKANLAH KAMI UNTUK MENENTANG PENGKHIANAT BANGSA DAN KAFIR LAKNATULLAH. BANTULAH KAMI UNTUK MEMBUKA PINTU HATI MEREKA MELIHAT APA YG TERSURAT. AMIN AMIN AMIN YA ROBBAL'ALAMINNN...

    BalasPadam