Rabu, 8 Mei 2013

#BETTERNATION# KE ARAH MALAYSIA MAJU!


AMAN, KESTABILAN DAN KE ARAH NEGARA MAJU!!

8 ulasan:

  1. BN - Better Nation

    PR - Penipu Rakyat

    Terbaekk.....

    BalasPadam
  2. BN - Barang Naik
    Berapa naik?
    Banyaaaaaaaaaaaaaaaak Naik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Barang naik?? naik depan bontot ke atau depan puki chinadoll... tu kene tanye pakcik peliwat

      Padam
    2. biasalah umno, ingat cina doll jer...

      hahahahahah.........

      lepas ni nak buat video siapa pulak?

      bila nak shooting?

      Nasihat sikit:
      HD pulak lah bro. muka kasi fokus. pilih pelakon jangan fail. In bahasa malaysia, tak mainlah ada sarikata Thai.

      Masyuuuuukkkkk......
      dosa belakang kira
      untung dunia, muflis akhirat tarak apa
      janji masyuuuukkkk


      wakakkakakakakakakakakakakkkakakakakakakkakakakaka

      Padam
    3. Janji naik roket kan??? hehehehe

      Padam
  3. layanla orang kalah tu, hehe.. sengal otak nnti.. hehe

    BalasPadam
  4. Ni gua amik komen, PENGOMEN dari Greenboc:

    Terharu melihat kawan2 dan saudara2 senegara dalam keadaan yg sungguh tidak selesa berkumpul utk 1 tujuan memprotes penipuan dan kemungkaran. Hairan dimana ustaz senior dlm PAS spt Harun Din, Harun Taib dan lain2 jarang menghadirkan diri dalam perhimpunan seumpama ini. Peserta tetap dari PAS adalah Mat Sabu, Husam, Mahfuz, Nizar (tak pasti disini mereka hadir) dan pemimpin2 muda yg bukan berstatus ustaz. Dlm hal jawatan ustaz2 senior ni pandai pulak berebut2 sesama sendiri spt contoh terdekat bekas MB Kedah yg tak sedar diri kepimpinan tidak dikehendaki rakyat tapi masih berdegil utk melepaskan jawatan hingga Kedah kembali ketangan UMNO. Mereka2 semua tak pernah muncul bersama2 rakyat dlm kesusahan.

    p/s: Amacam best aarr naik roket hehehe

    BalasPadam