Selasa, 28 Mei 2013

[edisi santai] iklan yang tak terfikir dek akalmu

haha.. kretif yang sengal tak bertempat pulak iklan ni ye.. kih kih

Sebuah firma yang bernama M&C Saatchi ini cuba mempromosikan seluar dalam daripadaMiroslav Underwear. Tetapi, cara penyampaian iklan spender ni agak tak tercapai dek akalmu. Jom layan..





ps: kreatif manusia adakalanya sangat memeningkan orang lain memikior ideanya yang super sengal, keh keh..

sumber pen patah

12 ulasan:

  1. Teringat aku kat mustafa ali.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku teringat pulak kat Saifool Baukari

      spender pun anak mumtaz jakpo basuh
      bayangkan baccinnya....... lepas tak berak 2 hari

      phew..... mantol berdengung

      Padam
    2. Member 9:21 cuma teringat kt mustapa ali je, tp member 11:14 plak yg teringat kt spender. Kah kah kah. Knp la agakny.... Org kata sapa mkn cili dia rasa pedas. Kah kah kah

      Padam
    3. sembang santai......

      kenapa teringat Mustafa Ali bila lihat iklan di atas?

      hehehehe

      Jangan samakan kebodohan diri sendiri dengan kebijaksanaan orang lain.

      Pernah dengar bidalan ini:
      kilasan di air dapat ku kenal jantan betinanya
      (takkan itupun bebal nak kena ajar)
      amacam pedas walau tanpa perlu makan cili?

      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka
      Sorry bro headbomb, sembang santai aku ni kira kasar guraunya penuh kiasan. Biar jadi melayu bijak, bukan naif manjang, senang kena tipu
      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakaka

      Padam
    4. Tu la, amal lg ajaran tok guru ko. Main serkap jarang je x mau pikir dulu. Mana la tau member 9:21 tgok iklan tu teringat kt rambut mustapa ali ke, perut mustapa ali ke, kulit mustapa ali ke... Dia ckp teringt mustapa ali je. Dia x ckp teringat benda yg bukan2 pasal mustapa ali.

      Tp ye la, kalu dh mkn cili, x kn la rasa aiskrim plak. Ye tak?

      Padam

    5. Bila kau menulis kononya teringat ttg rambut, kulit,perut, lagilah nampak kebebalan yang memang tak boleh den nak tolong. Pernah dengar ini:

      Tikus Membaiki Labu

      semain banyak kau bersuara, semakin banyak kerosakan berlaku dan semakin terserlah kebebalan kau. Semain banyak cili yang terpaksa engkau hadamkan.

      Dan semakin kau pertahankan kenyataan member 921, semakin banyak hujah merapu kau kena kemukakan.

      Kenapa harus menjadi Pak Kadok yang terpaksa makan cili sedangkan tuanpunya kenyataan pertama tak berkata apa-apa?

      Terlajak perahu sampan binasa ke?

      wakakkakakakakakkakakakakakakakakakakakkakakakakakaka
      samada tak ikut perkembangan semasa atau memang sayangkan spender saifool Baukari.
      wakakkakakakakakakakkakakakakakakakkakakakakkakakakakk



      Padam
    6. Aku x pertahan dia. Aku cuma ckp mana la tau...

      Tp kalau dh terasa pedas tu, apalah yg aku boleh buat?

      Padam
  2. IA SUDAH DIBERI LESEN, MAKA CARA APA PON YANG MEREKA BUAT,IA DIBOLEHKAN...
    BEGITULAH BAGUS BN MEMERINTAH.....I LOVE BN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. susah mau fikir, lagi susah mau jawab?

      Padam
    2. Relax la bro. Mungkin mamat 9:36 tu pikir lesen dr BN tu lebih besar berbanding lesen dr Allah agaknya. Takutny pd BN tu lebih pulak dr takut pd Allah.

      Padam
  3. bro headbomb dah tulis : edisi santai
    nak masuk bab politik pehal?

    take a break la guys, have a kit-kat

    BalasPadam
  4. 24 jam politik kambing pun malas nak jadi kambing baik dia jadi pokok ke, jadi bunga ke, susah bona, haha.. edisi santai pun enggak faham ke geng oi haha.. lek la... out dulu politik2..

    BalasPadam