Rabu, 1 Mei 2013

GAMBAR PALING SEMPOI DARI SEORANG TOKOH PERUBAHAN KELANTAN!! TABIK!

aku percaya dengan kuasa Allah, kelantan akan menang dalam pru13 ini, mudah-mudahan kita semua memanjatkan doa, kerana sekarang ini puak-puak puaka dah mula lakukan hal-hal yang menjurus kepada fitnah besar untuk menang,

selamatkanlah malaysia ini dari malapetaka Ya Allah!!

kau berikanlah kemenangan kepada BARISAN NASIONAL!!

tok pa yang sempoi

ps: sampai israel pun nak sangat pakatan pembangkang menang!!

6 ulasan:

  1. musuh islam yg paling digeruni bukan dtg drp israel atau amerika atau mana2 negara.... musuh islam di msia yg paling bahaya adalah org islam di msia sendiri

    BalasPadam
  2. Tok pa kat atas tu makan nasi je apa kelas. Tok pa satu lagi makan 'ayam', lg hebat hahaha

    BalasPadam
  3. hebatt umno....insyaAllah mene...tahniah tokpa..

    BalasPadam
  4. Steady Tok Pa, mmg pemimpin berjiwa rakyat

    BalasPadam
  5. payoh nok cari mcm tok pa, takdok ganti

    BalasPadam