Selasa, 28 Mei 2013

geng-geng blackout sakit hati bila tengok gambar ni

apo nak dikato, sebenarnya majoriti rakyat inginkan kestabilan supaya kita dapat hidup dan beribadat dengan aman, apa geng-geng black out tak jeles ke tengok gambo ni, keh keh

lokasi di putrajaya semasa pelancaran hari belia 2013, malam sabtu lepas... amacam edit ke ek?

ramai lagi belia berfikiran waras dari segelintir yang konon memperjuangkan blackout yang gagal

ahh edit, ni semua yang datang semua jahil, semua datang kerana saja nak buang masa, hehe itulah jawapan badas oleh geng blackout 505 untuk menunjukkan perhimpunan hati hitam mereka lagi gempak, yelah mana tak gempak siap pegang lilin ma.. haha.. pooodacit..

14 ulasan:

  1. Terbaik

    Mungkin tengah dengar ceramah dari penceramah Fathul Bari atau Ridhuan Lee.

    Kalau sambutan macam ini, Islam pasti terus kukuh di negara ini.

    Anak-anak muda yang cinta dan dahagakan ilmu.

    Mereka menolak maksiat dan konsert yang melalaikan.

    Alhamdulillah

    BalasPadam
  2. Soalan maut:

    adakah ini sebagai pengubat dukalara pengundi BN di kalangan belia bila kerajaan kata:

    Nak turunkan harga kereta, tapi akan ambil masa untuk dibuat kajian.

    Dulu akujanji tu kerana nak counter manifesto PR.

    I help you, you help me lah pulak


    wakakkakakakakakakkakakakakakakakkakakakakakakakakkakakakak
    mesti pandai pembohong
    mesti pandai temberang
    tetapi jangan sampai
    hai pecah tembelang
    wakakakakkakakakakkakakakakakakakakkakakakakakakakakkakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada juga BN masa utk counter balik....janji PR silih ganti PRU dok mcm tu juga ...manifesto bkn janji....mana satu nak pakai....ada akai ka.....?????

      Padam
    2. AKUJANJI pun kena temberang nak cakap lawa.

      Kak Peah oiii, berjanggutlah kau tunggu kereta murah. tunggu jer BRIM ni.


      wakakakkakakakakakkakakakakakakakakakakkakakakakakaka

      awat, masa najib sebut akujanji nak turun harga kereta, dia tak ada akai ka? AKUJANJI bermulut manis, sebab Melayu senang kena tipu

      wakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakkakakakaka

      Padam
  3. Tanpa Nama 2.59PG,

    Seronok yer, mentang-mentang ler Selangor dah pegang jaguh rumah urut Malaysia, dah melebihi 6000 buah, sekarang, peningkatan 10 kali ganda berbanding zaman BN dulu. Hidup belia selangor, hidup belia penang, hidup lendir..hehe Melayu PAS dan PKR ada saham sekali ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa yg ko meroyan ni?
      Banyak sangat tgk konsert?
      Bergesel bersama bukan muhrim?


      Padam
  4. gmbar kantoi la sedara. aku sndiri terlibat mse himpunan jutaan belia 2012. ini gambar himpunan tahun lepas. kene blaja yang kaedah menipu yang efektif.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak kauuuu....tengok la tarikh tuuu dulu 2013.....aku pun terlibat...2012 dn 2013...lebih ramai...

      Padam
  5. Anuar ni pon satu hal jugak, dia pon dah menang dah nak apa lagi?....tunggu lagi lima tahun lah..

    BalasPadam
  6. GRO dah banyak di Shah Alam maaaa....ahli parlimen PAS Khalid Samad buat apa?

    BalasPadam
  7. AKHIRNYA...hanya Melayu yg pikir dirinya sudah cerdik, tak perlu dibantu dan tak berapa kuat iman nya sahaja yg suka melihat negara ini musnah, bangsa melayu berpecah dan islam tergadai DI BUMI JAWI ini....
    mengikut & mempercayai sebulat hati apa saja TEMBERANG si KITOL tersohor @ PELIWAT TEGAR dan sekutu sekutunya yg memang sahih sikap anti melayu & islamnya.....SELAMAT MELINGKUP NEGARA KU....

    BalasPadam
  8. nak minta pencerahan mengenai ura2 penurunan harga kereta.
    jika harga kereta diturunkan, bagaimana dgn baki hutang pada bank??? adakah penurunan harga kereta akan diikuti dgn penurunan baki hutang ?? katalah harga kereta baru diturunkan 10% . adakah baki hutang akan juga diturunkan 10% ?? kerana jika harga kereta yang sama diturunkan, dan baki hutang masih sama, mana logiknya??? sebab jika seseorg itu berhajat utk menjual kereta, pembeli atau syarikat kereta akan membeli pada harga pasaran semasa. ini bermakna jika jumlah pinjaman tidak dikurangkan oleh bank, maka baki pinjaman itu akan menjadi beban. soalnya pihak mana akan bersetuju mengurangkan baki pinjaman sejajar dgn penurunan harga kereta? pihak kerajaan, pihak bank ??? siapa??? pihak bank sesekali tidak akan berbuat demikian.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba kau tanya pada Najib yang membuat AKUJANJI nak turunkan harga kereta.

      wakakkaakakakakakakakkaakkakakakaakkaakakakakakakkakaka

      gi lah tanya Najib, tu kan AKUJANJI dia. Pembangkang punya manifesto bukan janji

      wakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
  9. perhimpunan black 505 tu x bercampur lelaki dan perempuan ker anon 11.09?siap amoi pakai seluar pendek lagi..setahu aku festival belia tu ada juga program2 agama dan kalau x nak tengok konsert x payah datang lah.pilihan di tangan kita :)..harga kereta dah lama turun tetapi bukan dalam sekala yang besar..dulu myvi 1.5 se auto rm56300 sekarang rm56027..kalau kereta import pun sudah ada penurunan juga

    BalasPadam