Khamis, 23 Mei 2013

geng-geng pelampau di tangkap di jinjang

baru ada akal, bila dah kena cekup baru nak ingat, alamak esok aku kerja, alamak, mampus aku kena jawab dengan bos aku, aku kat balai ni.. masa tu baru teringat, facebook tak leh nak buka, tido dalam balai, masa tu nak menjerit pun orang dalam tu je dengar,... ape kebodoh benar lah hai.. orang nak cari aman, dia nak cari onar.. kadang-kadang aku pelik apa lagi celeng nak ek?...

hallo fren, negara ini ada undang-undang, kalau betul nak tunjuk hebat pun, kena ingat negara ni bukan macam negara bermasalah, apa semua korang nak buat, pi lantakkan, ini malaysia.. orang dah elok-elok hidup aman, nak cari kesejahteraan, korang nak main api.. udah-idah le tu.. buat habis boreh yo.. buat berpeluh ketiak je...

dah dah la.. jangan jadi balaci bang non lagi.. rosak masa depan..

tolon tolon jangan tangkap saya, saya esok kerja.. waaaaa

KUALA LUMPUR: Menurut laman Twitter milik Presiden Solidariti Mahasiswa Malaysia Safwan Anang, 18 orang telah ditahan di depan Pusat Tahanan Jinjang ketika perhimpunan untuk memberi sokongan kepada Adam Adli:

Antara yang ditahan ialah empat wanita berbangsa Cina, tiga lelaki Melayu dan selebihnya lelaki berbangsa Cina.

Semua yang ditahan akan dibawa ke Balai Polis Jinjang. Setelah rakam percakapan, kesemua OKT akan diberi jamin.

Ketika berita ini ditulis, pihak polis masih lagi belum memberi pengesahan tentang jumlah tangkapan.

Tahniah PDRM !! Pihak Polis mula bertindak menahan mereka yang terlibat di dalam satu perhimpunan haram di Balai polis Jinjang sebentar tadi. Mereka di katakan mula bertindak mencabar polis dengan menggunakan perkataan kesat dan melancarkan provokasi bebaur sentimen seperti "Melayu bangsat Dan Melayu bodoh". Dinasihatkan agar semua bertenang dan menjaga keharmonian negara kita.

sumber klik sini

35 ulasan:

  1. Tiga ekor melayu yang ditangkap itu merupakan spesis melayu babi kerana sanggup bersetongkol dengan cina lakhnat menjerit pekataan melayu bangsat melayu bodoh.PAS dan PKR telah mengujudka spesis baru iaitu melayu BAB...tak sanggup nak sambung.

    BalasPadam
  2. TAHNIAH KPN DAN ANGGOTA PDRM YANG DAH MULA TERKAM JANGAN KASI MUKA KEPADA MEREKA YANG KURANG AJAR MELANGGAR UNDANG-UNDANG NEGARA.... HARAP TINDAKAN TERSEBUT AKAN BERTERUSAN.....

    BalasPadam
  3. Terbaik

    PDRM terkam rakyat yang berhimpun aman.
    PDRM beri ruang rundingan dengan pendatang yang lengkap bersenjata, nak tawan Sabah. 21 hari yang bertoleransi

    Tahniah

    BalasPadam
    Balasan
    1. laaa..alangkah bahlolnya pencacai dap 8;30 nih..

      woi mangkok, ko tak tahu lagi ke Menteri KDN dah bertukar? IGP pun dah bertukar? ko masih mimpi berada di zaman hisham lembik ke? haiya...kebahlolanmu memang di tahar TERBAEEEKKKKK. MMMUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

      Padam
    2. Perhimpunan Aman... Bawa Spanduk...Diam je ...tak ganggu Kelancaran kenderaan dan Tak mneggunakan pembesar suara. Ini Barulah Aman... Yg Pembangkang buat sebaliknya... mesti salah ...tangkap mereka

      Padam
    3. Man Taro Cibai tak nak ulas tentang kes Lahad Datu?

      Orang Sulu memanglah tak:

      1. bawa sepanduk;
      2. mengganggu kelancaran lalulintas;
      3. tiada pembesar suara

      OOOO, baru aku faham, bawak senjata tak apa rupanya.
      cuma jangan bawa sepanduk

      hish,hish,hish,hissssssssh



      wakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakaka

      Nak ulas komen bahalol anon 943 macam tak tergamak. Dahlah celupar, idea kontang.

      Undang-undang yang digubal berdasarkan orang yang berkuasa keatasnya atau tatacara tindakan?

      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakakaka

      Padam
    4. Kerajaan bg amaran lama dgn pengganas Sulu tu suruh keluar secara aman. Lepas tu diorg keras kepala jugak. Kmudian VAT 69 pun guna taktikal ketenteraan.

      Kalu ikutkan ko punya logik nk sama kan dgn kes Sulu, patutnya skrg VAT 69 dah guna taktikal ketenteraan pd diorg. Sbb kerajaan dah bg amaran lama dulu, sblum PRU supaya jgn buuat bantahan secara jalanan. Nak buat guna saluran betul.

      Padam

    5. Gunakan taktikal ketenteraan pada rakyat sendiri?

      Yang berhimpun secara aman?
      Yang hanya bawa sepanduk?
      Yang menggunakan pembesar suara?
      Yang mengganggu lalulintas?

      p/s: kau rasa tindakan ni ada dalam undang-undang/perlembagaan atau ikut arahan semata-mata?




      Padam
    6. Kes Lahad Datu semua pengganas tu kena serang. Kena tembak. Kena bom.

      Ko nak kerajaan buat benda yg sama pd pendemo tu ke? Baru kena gari je dh kecoh satu Malaysia. Kalau kena bom mcm pengganas Sulu tu, ko jugak melalak kata kerajaan zalim. Agak-agak la kalau nk spin isu pon.

      Padam
    7. 10;41 Ha... tau pun.. Dah tu ko pi gila babi samakan kes diorg dgn kes pengganas sulu tu apa hal nya?

      Padam
    8. kah kah kah..anon bangsat pencacai babi dap 10:08 ooooi..

      suruh bersurai sudah..amaran dah bagi dah..so lepas ni nak tembak ke pendemo2 bodoh tu? bagi mampos macam pengganas sulu? camtu ke? apa ko fikir kawasan tu mak bapak ko punya? kat negara ni takde undang2? korang kan ada loyar2 buruk yang kononnya hebat..apsal tak buat ikut2 undang2? oh ya..karpal pun dah kata korang semua bahlol!!! kah kah kah.. kebahlolanmu memang tahap TERBAEEEK....kah kah kah

      Padam
    9. Salam 1 Banglasia

      RAKYAT YANG BERHIMPUN AMAN DITERKAM
      SULU YANG MEMBAWA SENJATA DIAJAK BERUNDING


      Menang biar bermaruah
      Jangan terpalit oleh penipuan
      Menang tipu pun gelabah
      kalau kalah, entah nangis macam perempuan

      GST - Gasak Sampai Terbarai
      Gaji menteri naik lagi
      Cukai sana-sini cukai berdedai
      Hadiah selepas PRU ini

      Padam
    10. Adui... Hr tu lg aku dh minta ko listkan service dan produk yg dikenakan dan dikecualikan dr gst. Ko dah cr blum?

      Padam
    11. WOI KAWAN2 PENCINTA KEAMANAN..KITA TERPAKSA AKUR DENGAN BABI2 PENDEMO SEMUA TU SEBAB DORANG PERASAN KAWASAN DEMO TU MAK BAPAK DORANG PUNYA LA..ADOI...KITA KENA AKUR LA KAWAN2..JANGAN TANGKAP DORANG..TEMPAT TU MAK BAPAK DORANG PUNYA.. KAH KAH KAH

      Padam
  4. Cina Menjerit Melayu Bangsat?
    Cina menjerit Melayu bodoh?

    Nak buat fitnah pun agak-agak ler Admin. Cina, Melayu dan India berhimpun sama.

    Jangan ingat ini tahun 60an, sumber hanya dari radio. Video ada sebagai bukti.

    BalasPadam
  5. Tahniah PDRM, org sulu dtg x de cakap ""Melayu Bodoh"" hampa jerit bangkitkan kebencian kpd polis yg semuanya berbangsa Melayu...tangkapppp.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya Ali

      Kau percaya dengan tulisan Headbomb?

      Sunnguh terkejut aku.

      Rumah kau i baru masuk internet ke?

      Video himpunan Solidariti Adam Adli ni kau belum tengok lagi ke?


      Sungguh musykil dihatiku.

      Patutlah BN menang tipu. Admin menipu, pembaca pun bangang.


      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Takkan layan porno jer Li?

      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakak

      Padam
    2. Hihihi. Oit ko dah jumpa blum jumlah subsidi RON 97?

      Padam
    3. Aku tak cri pon
      kau tunggu lah sampai aku balik malaysia
      minggu depan
      ok?

      Padam
    4. ops... let me check my ticket first

      i say mang.... boikot AirAsiaX ke?
      tak apalah, aku tukar flight
      Naik Saudi Air pulak

      Takut Melayu marah pulak


      hehehehehehe

      Padam
    5. La, duk oversea rupanya. Patut pun kurang pengetahuan pasal hal dlm negara.

      Padam
    6. Jangan anggap internet hanya ada di Malaysia sahaja en Katak.....

      Buka sikit tempurung tu.

      Di negara ini lebih advance wei


      wakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakaakak

      since aku "kurang pengetahuan" dalam negara, apa kata kau mula cerita pasal subsidi ron tu.

      btw, apa-apa hal pun, janganlah mengadu kat Headbomn. Dia tu pun bukan cerdik sangat. Tulisan merapu

      wakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakak

      Padam
    7. Hihihi. Aku seganlah dgn ko. Aku ni bawah tempurung. Ko yg duk luar tempurung tu terlalu tinggi ilmunya berbanding aku. Lagipun internet kt Malaysia ni mungkin x selaju internet kt negara ko duduk.

      Padam
    8. kihkihk...tanpa nama nie nk ckp die cerdik la konon...cerdik la sgt....jenis bodo xleh diajar bijak xbole di ikut...masuk ke lombong kite kalo ikut org mcm nie..

      Padam
    9. bn menang tipu???kihkihkih...sape yg kuat menipu nie yob...nuar ckp undi pos ade dlm 500k tp yg betl nye dlm 200k lebih je...punye la percye puak2 pr ape yg nuar cite kn....bodo bodo..

      Padam
    10. hehe tulisan merapu satu kejayaan kat gua kerana ada juga golongan badas pr yang dok komen sini, betul tak.. wakaka.. almaklumlah selalu sgt kena liwat.. otak pun jadi kotor lah.. haha.. sengal.. pui

      Padam
    11. APA BARANG TUKAR KE SAUDI AIR..ORANG SEKARANG NAIK ETIHAD AIRWAYS BEB..SETAKAT AIR ASIA YANG KANTOI SOKONG LGBT..UWEEEKKKK

      Padam
    12. Hahahaha. aku saja nak bg dia pening suruh dia cr subsidi utk RON 97. Hihihi. Biar dia buat homework sikit.

      Hahahaha

      Padam
  6. TAHNIAH PDRM.TERUSKAN MENGAWAL KEAMANAN AWAM.TERIMA KASIH.

    BalasPadam
  7. HAHAAHAHA..TAKDE SORANG PUN ANJING DAP KONONNYA DUDUK LUAR TEMPURUNG BERANI KOMEN MENGAPA DAN KENAPA KARPAL SINGH PUN TAK NAK TERLIBAT DENGAN BABI2 BODOH YANG SYOK BUAT DEMO TU... HAHAHAHAHA

    BalasPadam
  8. Contoh melayu berlagak tak perlu bantuan kerajaan dah...

    lepas balik saudi nak balik terus ke Kelate ke...molek la tu...pi lah pakat majukan ekonomi kelate ambo pun nak kelik buat shop lot kat tanoh sekankan kero ado kat sana....bolih la ramai-ramai keluaraga ambo kelik kelate

    BalasPadam
  9. Kih kih kih

    http://ngehkooham.blogspot.com/2010/03/kesan-gst.html

    Apa ni wei? Pemimpin pakatan sendiri ada jelaskan pasal GST dlm blog dia.

    Tp ada pulak sekor burung kakak tua ni asyik dok bangkit isu GST je. Dia x tau ke pemimpin dia sendiri dh beri penjelasan ttg kebaikan gst tu?

    Mmmg betul la ckp org yg byk burung kakak tua dlm alam maya ni.

    Kih kih kih

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak buat camne..dia kata dia 'advance duduk luar tempurung'..itu je la modal dia..kah kah kah

      Padam
  10. diaorang ni spisis kakak tua bro.. main ikut je, lepas tu tuduh orang tak bagus macam dia.. haha.. sengal aka badas..

    BalasPadam
  11. Adam adli never learn his lesson walau telah dinasihati oleh seorang hakim ketika kes pergantungan pengajiannya dan skrg terlibat dlm kes hasutan. Memang dah jelas pun...so kenapa nak pertahankan lagi si adam adli ni? Segelintir rakyat negara ni memang dah gila!

    BalasPadam