Jumaat, 10 Mei 2013

ini semua poyo!!

apa nak percaya ker hal ni, kepoyoran pkr, leh percaya ker, keh keh keh, lepas tu ada kata 'mesra bn' mau tersembur air teh tarik baru minum ni, keh keh....

selingan lagu xpdc,

"ooo mak ooo bapak, dunia nak terbalik, orang pergi ke bulan, pakai kereta lembu, pergi bukit belacan, mandi air susu"

ps: siapa percaya dia kurang vitamin c

26 ulasan:

  1. Perkara yang baik kita doakan saja lah.Moga jadi kenyataan.BYE bang Non.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jadi kenyataan? Udah la, jangan tertipu dengan 'drama minggu ini' arahan al-juburi tu....

      Padam
    2. Alih-alih ayat SOP mereka juga yang akan keluar dalam PC assmin tu nanti. SOP mereka - "Ini semua salah UMNO"...

      Tak percaya?? Tunggu je la..

      Padam
    3. Jeng.. jeng.. jeng.. 'drama minggu ini' dah berakhir, tapi esok lusa nama UMNO juga yang tak pasal-pasal tercalit dengan watak-watak lakonan tu...

      Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali, sebentar tadi menafikan khabar angin bahawa beliau akan keluar PKR dan menyertai UMNO.

      “Ia pembohongan yang dasyat bahawa saya akan menyertai UMNO,” katanya pada sidang media khas di Ibu Pejabat PKR, di sini, sebentar tadi.
      Katanya, penyebar khabar angin boleh terus bermimpi bahawa beliau akan meletak jawatan dalam PKR, Ahli Parlimen (Gombak) dan wakil rakyat (DUN) Bukit Antarabangsa

      Padam
  2. Mustahil tapi tak mustahil !

    BalasPadam
  3. Manusia merancang hanya ALLAH SWT yang menentukanNya......ada kemungkinan Azim Ali telah membuat Solat Istikarah memohon petunjuk dari Allah petunjuk ke jalan yang Lurus.

    BalasPadam
  4. kalau betul alhamdulillah kalau x,memang poyo.saya rasa dia nak gertak anwar tuk lantik dia jd menteri besar kot sbb azmin dan anwar mcm isi dgn kuku.

    BalasPadam
  5. kalau betul pon aku msih tak percaya kpd azmin dan konco2nya...mgkin dia adalah org2 yg akan menyusup masuk kedalam BN untuk melemahkan kekuatan BN...

    BalasPadam
  6. Kalau betullah Azmin nak lwn Anwar I will rise up and give him a Nazi Salute...Heil Azmin 3 X. Tapi aku rasa dia tak berani nak lawan Fuhrer dia. Semua ni just like a fuckin movies. Kita tengok aje lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kah kah kah kah kah kah kah... hail assmin.. hail assmin.. hail assmin.. dalam jamban tetap menjilat batang juga...

      Caya la dengan lu punye jalan cerita..hehe

      Padam
  7. tertelan belacan ketul ke azmin ni? keluar pkr apahal? dh dapat kuasa kt selangor, bermaharajalelalah kat situ. jangan keluar la woi....
    eh..kalau keluar pkr, mesra bn ada peluang jadi mb selangor ke?

    BalasPadam
  8. aku percaya azmin akan keluar. dia lebih bijak dari PAS. dia sedang pamer yang dia lebih bijak dari PAS yang sering jual mahal dengan BN. sebelum PAS menyertai kerajaan perpaduan dengan BN adalah lebih dia mencuba dulu. aku dengar yang nak dibawa keluar semuanya melayu. lagipun sapa tau kumpulan mereka dah ada tawaran dari BN.

    BalasPadam
  9. kalau betul berlaku mampuslah penjubur dan dan ketua resis tu.

    BalasPadam
  10. penjubur bolehlah jadi pensyarah homosex.

    BalasPadam
  11. CAMNI LA..

    AKU HARAP PEMIMPIN2, PENYOKONG2 BN TERMASUK BLOGGER PRO BN TOKSAH AMBIL PEDULI LA DRAMA DORANG SEMUA TU. DORANG KELUAR, SUKA HATI DORANG. PRO BN LEBIH BAIK BUAT TAK TAHU JE. NANTI BACKFIRE PULAK..LEBIH BAIK TUMPUKAN USAHA DARI SEKARANG UNTUK JAGA HAK DAN BERIKAN KESENANGAN KEPADA UMAT MELAYU DAN BUMIPUTERA. SEKIAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. stuju. lg pun azmin ni bukan baik personaliti yg kita terhegeh sgt.....
      biar kan mereka berlakon sampai lunyai.....
      agenda melayu dan islam dalam umno kita trus perjuangkan......

      ramai lg tokoh2 muda dan berwibawa yg boleh diketengahkan berbanding azmin ni.............

      Padam
  12. dengan MAK sendiri dia DERHAKA....apa lagi dgn org biasa.....oooooo, jgn caya....jgn caya sampai bila2 selagi dia TAK MINTA AMPUN dgn MAK dia

    biarlah penganut pembangkang ambil ANAK DERHAKA jd pemimpin mereka.....BN/UMNO jgn sekali2

    BalasPadam
  13. mereka semua nak kuasa. yg penting skang kuasa masih dipegang oleh umno BN.

    BalasPadam
  14. Ramai WARTAWAN kena TIPU hahahaha PADAN MUKA...

    BalasPadam
  15. wakkakakakakakakakakakkakakakakakakaka

    ramainya yang kurang vitamin C ni
    Pengikut UMPORNO tegar

    wakakakkakakakakakaakakakakaakakakakkaakak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak haram ko yang terlebih vitamin C tu bila nak publish surat eh?? Tak habis buat draf lagi ke atau tulisan terlampau buruk sangat??

      Kah kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    2. mak kau dah habis berjubur dengan anjing ke..... bapak kau pula buat video lucah sampai keluar anak haram macam kau dengan kakak kau yang jadi pelacur kat Jalan Pasar.

      Aku rasa mak kau memang tak puas dengan batang bapak kau sebab tu kau pun macam sundal.

      Satu family kau buat incest, itu confirmed.

      Selamat berjubur.

      Oh, nak surat ke? Tunggu lain tahun la bro. Sampai kau ada anak haram baru aku publish


      wakakakkakakakakakkakakakakakkakakakakakakakakakakka

      Tulisan terlampau buruk? Zaman batu ke anak gampang ni duduk........ woi gampang, ni zaman millennium la gampang, tak main lah pakai tulis tangan

      bodoh serupa mak bapak gampang kau ler tu

      wakakakakkakakakakakakakkakakakakakakakakkakakakakk

      Padam
  16. BN, UMNO memang pejuang yang hebat. xmengharapkan balasan. itulah pejuang yang benar2 iklas. ak yakin dgn janji Allah dalam Al-Quran. hanya orang yang beriman dan beramal soleh saja, Allah akan angkat jd khalifah di muka bumi nie. Tgk lah sendiri. berapa lama sudah UMNO/BN memerintah malaysia?

    walaupun di doakan yang buruk2 oleh peyonkong yang benak PR tuh. Tapi ternyata, kuasa Allah mengatasi segala2nya. Sedarlah wahai penyokong benak PR oiHH. Budak yang xmengaji pun boleh pikiaq. niekan hampa pula.

    Insya Allah. selagi UMNO/BN ikhlas dalam perjuangan, segala tomahan dan fitnah dapat ditangkis dgn bantuan Allah. yakinlah. Janji Allah itu benar

    BalasPadam
  17. Kah kah kah gelak besar, konon-kononnya ramai Intelligent n Think Tank dlm BN tup-tup kena KENCING BERAMAI-RAMAI oleh Azmin. Hahahaha memang power bro Azmin, Azmin seharusnya layak memegang tampuk MB Selangor. Sebab Azmin pandai menyekolahkan so-call intelligent n think tank BN. Lepas ni harap bro Azmin buat PC lagi, panggil pak Kaduk semua, buat mulut nganga then minum air kencing hahahahahahahahahahahaaha......Hidup jamban.

    BalasPadam
  18. Aku suka slogan kat atas tu

    SAYANGI SELANGOR, YAKINI BN

    wakakakkaakkakakakakkakakakakkakakakak

    Coodinator Selangor pun masuk longkang terkangkang

    wakakakkakakakakakakkakakakakakakkakakak

    Teruskanlah meyayangi Selangor. Sekali gagal tak bermakna selamanya pun tak gagal

    wakakakkakakakakkakakakakkaakkakkakakaka

    BalasPadam
  19. Ribut berlalu, kiambang bertaut.

    Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

    BalasPadam