Khamis, 2 Mei 2013

kajian terbaru mengatakan bn kalah besar!! alamak!!

hehe.. bila pekakas percaya mereka akan menang besar, kita layankan jelah, almaklumlah mereka tengah pening, gusar, sakit jiwa, sawan, sebab hal mereka rancang macam-macam kantoi, mereka lupa ker, yang di dunia ini kuasa Allah penentu segalanya, apa mereka lupa ker tanah melayu ini adalah tanah berdaulat.. hehe kalau di ikutka analisis ni hanya propaganda yang membangkitkan semangat penyokong pakatan rakyat yang tengah down sekarang ni.. hehe

ingat lagi 16 september 2008? ingat lagi prk sarawak 2011? apa mereka jaja? haha.. semua kena kincing

semua itu propaganda yang hanya nak melemahkan unit-unit bn, sebab bn tengah bekerja keras sekarang ni. jadi kesimpulannya kajian mereka buat semberono je.. haha.


dia dah jadi sawan buat kajian sendiri blogger ni.. keh keh

berdasarkan kajian Profesor @erapasca dan Dr @tiewnama, kemungkinan untuk Barisan
Nasional menang adalah sangat tipis pada 5 mei ini, walaupun mereka di bantu oleh 
kira kira 470 ribu pengundi hantu yang menurut dalam kajian di bawah, mereka akan
mengundi sebanyak 2 kali lagi di lain lain tempat di seluruh negara,

yang jumlah keseluruhannya boleh mencapai 1.5 juta undi untuk BN melalui TIPU 
PILIHANRAYA, berikut adalah analisa dan kajian ringkas untuk anda ketahui
bahawa 5.5 juta minimum rakyat malaysia akan memastikan Barisan Nasional
akan mendapat tempat di kerusi PEMBANGKANG pada 5 mei ini.

maklumat ini di perolehi hasil kajian tentera dan polis tel aviv serta ajensi berita 
fakap EP - AFEP



ps: kesian aku tengok macai-macai yang dah tak keruan sekarang ni.. alahai.. hehe

sumber dari blog macai klik sini

12 ulasan:

  1. Bodoh nya analisis tu hahaha

    BalasPadam
  2. Bodoh nya analisis tu hahaha

    BalasPadam
  3. SAY NO TO FUCKATAN!!!

    BalasPadam
  4. Betullah tu, gaji Penasihat Kewangan RM1.00 sebulan maka hasilnya juga RM1.00 sebulan.

    Pengikutnya pun bernilai RM0.50 sebulan. Teruskan dengan Ilmu Hisap Teori Anwar Al Juburi.

    BalasPadam
  5. aku dah tolong komen kat blog tu.apa bodoh benar punya analisis.

    BalasPadam
  6. Pengundi hantu je yg disebut. Cara depa nk sebarkn persepsi yg spr dak telus dan keputusan pru boleh dipertikai

    BalasPadam
  7. Belum perang dah rasa2 nak kalah, tu yang timbul macam2 propaganda. Lawan tetap lawan, tumbangkan pakatan 5 Mei ini.

    BalasPadam
  8. hurayy....

    BN menang dan aku:
    1. kena bayar PTPTN
    2. Kena bayar tol
    3. harga minyak maintain
    4. dapat 20liter air percuma. Tak main lah 20 m padu air.

    Apapun, tahniah BN sebab berjaya diPRU ini. Sebagai rakyat Malaysia yang setia, aku rela menerima apa juga janji BN.

    BalasPadam
  9. pinjam bayarla, tu pun kalau malas ape kerajaan pun tetap tak guna, melarat kerana malas,

    BalasPadam
    Balasan
    1. hoi jack

      kau masuk air ke? Dah ada tawaran untuk hapuskan hutang, kau masih pilih untuk membayar hutang? Sah masa kecil, kepala kau pernah dihempuk dengan batu bata oleh bapak kau. Bapak kau pun tentu karat UMNGOK, sebab tu nampak tak cerdik.

      Sah kau ni bangang.

      Padam
    2. hoi jackass, lain kali belajar kat univesiti tu belajar la sampai dapat first degree, lepas tu pinjaman ptptn tak payah bayar. Ni bukan belajar, ikut adam adli pergi demonstrasi je mana tak bangang dan bebal sangat.

      Nape bodoh sangat pencacai fuckatan ni eh?? Dulu lahir ikut lubang jubor ke??

      Padam
  10. Tahniah BN rakyat syang banyak bekorban untuk negara. Kepada yang nak minyak murah, pinjaman tak payah bayar tolong berambuslah kamu yang dah banyak guna wang rakyat. Kalau kampung setinggan aku kena roboh aku tetap sokong BN sebab BN dah banyak tolong saya.

    BalasPadam