Ahad, 5 Mei 2013

KENYATAAN NIK NAZMI BERKENAAN HUDUD!! KENAPA PAS DIAMKAN SAHAJA? PARAH NI!!

aku no komen, bayangkan kalau pemimpin umno yang keluarkan kenyataan macam ni?


ps: lu pikir lah sendiri, kepada pengundi di dun setia, ingatlah jangan biarkan ular mematuk anda sampai 2 kali.. kalau tak lagi 5 tahun nak tunggu..

7 ulasan:

  1. Nik Aziz sellau kata UMNO tolak Islam..

    Ni kawan dia tolak hudud yg sebahagian dari islam, apa cerita???

    Nik aziz bukak mata dan bukak minda sikit!!

    Kau akan kalah Nik Nazmi!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. alo macha...jangan suruh nik aziz bukak mata laa.... mata suda rabun mey. selalu tumbang jugak!!! ini kalilah, dun melurpun nik aziz tumbang..hahahahaha

      Padam
  2. Inilah hipokrit tahap gila babi...kalau kena geng sendiri pejamkan mata sahaja...

    BalasPadam
  3. Walharammu walhalalku...Puak diaorang cakap apapun tak apa. Tok Guru garu restu ;)

    BalasPadam
  4. Woi bangang betullah adun ni, hudud adalah akidah lah, umat Islam wajib sokong Hudud, pelaksanaannya yg mengikut keadaan dan kesesuaian, bukan mcm PAS main hantap sj. Kes ZINA Mustafa Ali pun tak boleh nak hududkan, tak payah cakap lah psl hudud puak PAS ni!

    BalasPadam
  5. ckp x serupa bikin yg buat aku bengang sgt dgn PAS ni. cmne nk pimpin negara, kalau di tahap buat keputusan masih kacau bilau lagi.

    BalasPadam
  6. Sebab mangkuk ini terdidik dengan ilmu dunia sahaja ajaran yahudi bukan terdidik dengan ilmu akhirat. Dah jatuh kufur tu mengatakan hukum Allah adalah perkara remeh...

    BalasPadam