Jumaat, 24 Mei 2013

kenyataan paling jamban dari geng-geng adam adli menaji pas!!

aa gaduh, gaduh, dah makin sakit kepala gurga dah diaorang, yang aku tau, golongan anwarisme dalam pas sahaja yang menyokong tindakan cara anarkis untuk mengulingkan kerajaan cara salah, tetapi golongan ulama yang kuat di dalam pas menolak sekeras-kerasnya cara anwar brahim dengan agenda blackoutnya,

dah la wei anuar brahim, dah kalah dah la, pui


ps: ai selamba je geng-geng student anarkis ni sound pas, apa pas tak terasa ke.. hehe.. kalau aku jumpa pelangkung je kepala budak-budak ni, dia ingat ni negara dia yang punya.

12 ulasan:

  1. apa hal pulok dengan nik abdoh...tak pasal-pasal

    BalasPadam
  2. hahahah nik abdoh laa yang kuat TAJI diaorang tu !!!

    BalasPadam
  3. lantak korang la labuuuu!!!!

    BalasPadam
  4. Budak bodo ni, aku rasa kalo sambung semula pelajaran di UPSI, sudah pasti akan gagal dan akan jadi hero...untuk sebab yang salah... manusia tak sedar diri...

    BalasPadam
  5. ala.. sama2 dari puak yg hampeh.. tak de value.. bangang lagi membangangkan!

    BalasPadam
  6. Elok lah...syaitan gadoh ngan iblis.....banyakla anarki ko tuh...kalo btl2 kjaan zalim n menindas dah lama ko n gang kurang akal ko ilang tanpa di kesan...budus punyer makhlok...

    BalasPadam
  7. Masokkan saja si budak Sial Adam dan geng2 nyer baru tau handal ka tindak!!

    Ni semua Melayu SIAL ANAK HARAM!!

    BalasPadam
  8. benih yg terhasil sehinggalah terbentuknya adam adli sewaktu proses mengentot emak bapaknya dulu aku agak turut di cemari dgn benih JIN..tu pasal perangai jadi mcm gini....

    BalasPadam
  9. budak adam ni mana ada masa depan,nak kerja apa, nak jadi cikgu...kat yayasan anda anwar punya boleh lah, bukan semua masuk upsi gerenti dapat jadi cikgu, kena interview dulu, rekod dah buruk, mana kementeian nak ambik, tambah pulak budak ni dak ada cop dakwat hitam kekal kat dahi, mana pergi pun orang tak terima,.. tapi tak pa dia boleh ikut idola dia hishamudin rais,,,lari lintang pukang luar Negara, kena tangkap sana sini, sampai tua apa pun tada...mak pak si adam ni fikir lah,,,jangan termakan mainan kotor penipu no satu tu...fikir dgn otak waras..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak mintak jadi guru kerajaan pun tunggu la PR jadi pemerintahnya, tapi kalau ada anak murid yang berperangai menentang kerajaan PR pula nanti, jangan la nak marah-marah pulak..

      Padam
  10. tak da kerja macam mana nak kawin, perempuan sekarang nak macam macam, buka cukup dengan air liur.. I love you pagi petang siang malam...dengan rekod buruk, kelulusan belum tentu, kalau lulus pun untuk cikgu, tentu syarikat besar tak mau ambik sebab cap dakwat kekal ada kat dahi,..tak merasa lah kamu nikmat kahwin weh... jadi macam hishamudin rais lah...tak da kerja, tak da anak bini,..lepas kat mana mana ada org sudi terima...fikir lah adam kamu baru 23thn..banyak lagi nak belajar untuk hidup..bertaubat lah

    BalasPadam
  11. BIAQ PI LA PUAK-PUAK CELAKUI NI. AKU NAK MUNTAH DAH BACA KISAH MALAUN-MALAUN NI.

    BalasPadam