Jumaat, 24 Mei 2013

kepada pemimpin bn, walau ada yang tak suka khairy, ini yang semua mahukan!! salute

bukan hanya hiburan sana sini, tetapi ilmu yang bagus untuk orang muda, baru ramai sokong, zaman-zaman suka-suka dengan hiburan yang membazirkan dah berlalu.. so ini pilihan orang muda, tahniah khary jamaluddin

zaman dah berubah pemikiran pun kena berubah!! tabik


ps: ada nada sokongan kuat dari pihak pas dengan cara khairy ini, agama 1st, terbaek!!

17 ulasan:

  1. Menteri muda yang mendengar suara hati Setiap Belia dibumi yang indah ini.amin

    BalasPadam
  2. Tapi nak banyakan progrem ugama pun biar kena dgn gayanya,jangan sampai tarbiah ugama Pas yg di terapkan,bukan ugama Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang kompem kau ni kafir, sebab mengiktiraf PAS sebagai agama.

      Sebelum mengucap syahadah, dapatkan maklumat apa itu agama Islam dan kesyumulannya. Jangan jadi Kaldai. Kasihan kat mak bapak. Terputus doa dari anak yang tergelincir dari Islam.

      Jangan taksub sangat dengan UMNO, sampai terpaksa menggadai agama. Muflis akhirat.

      Padam
    2. Memang dasar penganut pas suka mengkafirkan orang dari tok guru sampai ke pengikut. Sedarlah woi. akidah kau tu yang rosak. serupa shi'ah.

      Padam
    3. Setahu aku pas yang menggadai kalimah Allah untuk memancing undi kafiruun bukannya umno.

      Padam
    4. Maaflah saudara.

      Perkataan, tulisan dan kesedaran engkau menukilkan perkataan yang sememangnya berunsur penyamaan Islam dengan PAS adalah jelas kegelinciran akidah di mana engkau secara sengaja menyamakan akidah dengan sesuatu yang baru.

      Nasihat aku

      Kalau orang lain berkata, itu urusan mereka. Bila engkau terlibat sama, tanpa ilmu, yakinilah bahawa sebaiknya engkau kembali mengucap dan beristghfar taubat.

      Perkataan yang keluar dari engkau sangat hina dan menjejaskan akidah seorang muslim. Aku bukan becakap kerana aku orang PAS, tapi lebuh kepada tauhid yang perlu engkau jagai.

      Padam
    5. Aku pun dah tak peduli kalau kau nak menyamakan aku sebagai syiah sebab dengan perkataan yang kau nyatakan, kau bukan lagi salah seorang dari mereka yang mentauhidkan Allah dan mentaatkan Rasul.

      Semoga engkau sempat bertaubat sebelum mati

      Padam
    6. Marah juga org pas ni bila kita kata kat dia tp yg tok guru dia kata kat org lain tu siap blh takbir lg.. Dia sedar tak bila seorg muslim menuduh org muslim yg lain tu kafir maka akan kafir salah seorg darinya..

      Padam
  3. Kj buat apa pn aku tak suka.ada aku heran dia nak buat apa. Apa pun, najib bodoh.sekian

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau lagi bangang dan bodoh.. AlJuburi tipu hidup2 kau percaya.. Bertaubat lah!

      Padam
  4. Puak-puak Syaitan Yang Dikenali ni tak terbakar ke bila ada Majlis Khatam AlQuran? Majlis ini selalu lengang, tapi kalau konsert/drift.... penuh sakan. Almaklumlah

    Terlanjur ada majlis yang melibatkan pembacaan Al Quran, diharapkan yang membaca tu mengenakan pakaian yang menutup aurat dengan sempurna.

    Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. Puak yg terlebih islam plak yg kepanasan

      Padam
  5. Hati2 mungkin KJ ni liberal macan nuar jubur gak.

    BalasPadam
  6. Harap2 dia o.k2 je, dan mampu berubah.Mcm tak matang tu patut diubah...retorik cuba dielakkan dan agenda parti tidak tersasar dan punya jati diri.Kekadan penilaian cerita lama jadi posmen dan tingkat10, over acting mmpengaruhi persepsi...

    BalasPadam
  7. Yup. Aku stuju mc ni. Dulu sibuk bw kpop la, psy la. Smua buat umpan kaum lain biar suka dgn kerajaan. Kalu buat mc ni dr dulu kan bgus. Utamakn yg islam dlm negara kita. Mmg dh tentu2 sokong kerajaan.

    Ops, pd puak pas yg melompat bila kena sindir, harap sbr la. Org umno ni dh byk kali kena sindir. Tolak islam la, murtad la, kafir la, solat x dak pahala la. Rilek je....

    BalasPadam
  8. Bukan tak suka pada KJ tapi tak percaya pada ULAR

    BalasPadam
  9. Nabi Muhammad yang sempurna segala nya pon ada yang tak suka....ini kan pulak kj....biasa lah tu.

    BalasPadam