Selasa, 7 Mei 2013

kepada pentaksub, udah-udahla memfitnah beb!! buat malu kan pr je nanti!!

kerana tak boleh terima kekalahan, kerana tak boleh terima kenyataan yang anuar ibrahim tak jadi pm ke-7, malah tak leh terima yang kerusi umno di parlimen lagi banyak, maka jadi sawan termaksimalah mereka-mereka itu, aku pun tak pasti.. apa lah penyakit mereka-mereka ini?

penyakit mereka ini dinamakan alketempes alketompo kuhikgostan.. atau bahasa melayunya bhagal.. hahaha..

ni satu contoh, gambar dibawah ini nak bangkitkan kemarahan orang, katanya, kerajaan bn akan naikkan harga bil letrik, erm bukan ke itu tarikh 4 hb mei 2013? hehe..

ps: ds najib tak gitu, dia bukan macam zaman gelap yang dulu tu, skrang ni zaman tsunami orang cina, lain.. 

5 ulasan:

  1. Headbomb

    kau padam ke entry yang gambar budak perempuan tunjuk bontot pegang nota berkaitan magic najib? Aku cari2 tak jumpa pun.

    awat?














































    BalasPadam
  2. atas2 nasihat rakan blogger lain, supaya cool down, sebab bila panas berdentum sgt kang ikut emo pulak bila mengomen!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok thanks bro.

      aku rasa pun rasis sangat lu nyer entry.
      Karang lu kena sumbat kat dalam, wa rasa rindu kat lu nyer tulisan.

      Wa dengar papagomo dan King Jason dah kena cekup.

      Ok bro.....
      lowered sikit u nyer profile.


      Padam
  3. bl letrik aku bln april mmg melompat banyak. pe;il skit... x sempat lg nak p tnb nak tanya

    BalasPadam
  4. Ribut berlalu, kiambang bertaut. Kuatkan semula ekonomi Melayu. Buy Malay product FIRST. Kita dah tahu siapa musoh kita sekarang ini. Sedar lah bangsa melayu semua.
    Ayoh bersatu!!!!!!

    BalasPadam