Selasa, 7 Mei 2013

last komen aku terhadap kebiadapan kiasu!

mungkin posting sebelum ini terjerumus kepada kebiadapan kiasu, so keluarnya gambar-gambar keterlaluan yang aku sebagai melayu terjadi emosi bila menulis, tapi takdelah sampai nak hasut orang ke arah yang tak baik

harap pihak berkenaan siasat lah komen-komen facebook yang terlampau, kami sebagai blogger hanya meluahkan keadaan sekarang yang kiasu-kiasu agak biadab! terlalu biadab, mungkin bukan semua orang cina macam tu, tapi kerana kiasu-kiasu ini lah merosakkan perpaduan, harap maklum.


ps: siap nak hasut menyerang balai polis, keterlaluan!!

house pk

6 ulasan:

  1. alah hai ni cyber trooper DAPIGS tu...fake akaun jangan layan .BUAANG MASA...BAIK PERGI TANGKAP PERANCANG HURU HARA BESOK DIKELANA JAYA.

    BalasPadam
  2. MARI RAMAI RAMAI MENYERTAI GERAKAN BOIKOT KEDAI CINA DAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN CINA KERANA MENGUJUDKAN SUASANA PERBEZAAN PERKAUMAN.
    BUY CHINESE LAST MOVEMENT (BCLM Malaysia)
    JOIN FB PAGE
    http://www.facebook.com/pages/Buy-Chinese-Last-Movement-BCLM-Malaysia/119764648103235
    AYUH SAUDARAKU, BANGKIT!!!
    PANGGILLAH RAKAN2MU UTK BERSAMA2 MENYERTAI GERAKAN INI
    PENGAJARAN SEWAJARNYA WAJIB DILAKSANAKAN SEKARANG!
    TUNJUKKAN SUARA KITA!
    -chinese neuker

    “PERSEKUTUAN TANAH MELAYU !”
    “FEDERATION OF MALAYLAND !”

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak boleh lah wa nak boikot kedai cina bro. MAna wa nak cekau kedai melayu jual nombor.

      Wa cadangkan lain benda kita kasi last beli kat kedai cina, tapi kalau beli nombor, tak kisah.

      Bro
      kalau wa gian nak makan McD, wa nampak lesen atas nama Cina, maknanya wa kena pergi beli Ramly Burger ke?

      JOm boikot genting highlands bro. Tempat aruah Lim Goh Tong.

      Terbaik lu nyer idea.
      Hidup Melayu

      Padam
  3. Persekutuan Tanah Melayu

    Federation of Malayland

    BalasPadam
  4. Ribut berlalu, kiambang bertaut. Kuatkan semula ekonomi Melayu. Buy Malay product FIRST. Kita dah tahu siapa musoh kita sekarang ini. Sedar lah bangsa melayu semua.
    Ayoh bersatu!!!!!!

    BalasPadam
  5. Pendapat aku laaa, puak ni saja nak mengundang 13 Mei, sebab keadaan sekarang tak macam dulu. Jika berulang peristiwa itu, depa ada bantuan luar macam kat negara arab tu. kalau terjadi jugak, biar kita berhabis habisan. BIAR PUTIH TULANG, JANGAN PUTIH MATA. Allahu akhbar!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam