Sabtu, 18 Mei 2013

lim guan eng sound tepet pas? aik misteri ni..

hehe, pas macam biasalah eksyen dengan 21 kerusi yang diaorang menang tu, dalam kapal mereka sendiri taji pas macam pas tak de maruah, tapi pas senyap je, kalau bersuara pun umno lah mereka belasah dulu, aik umno pulak kena, azmin sound pas, pas senyap, dap sound pas, pas senyap, umno ajak bersatu atas nama perpaduan ummah, tetapi pas kata beranilah ajak, aku ludah.. ek eleh, dah macam umno pulak kerusi 21, pas 88, apa mereka tak sedar? apakah ego mereka mengatasi akal fikiran.. ahh lantak lah.. aku malas nak kata banyak, yang aku tau, bawahan pas, yang bukan totok lah, dah mula terima perpaduan ini, walau secara diam-diam, sebab mereka kata, nak tunggu pemimpin atasan mereka, sampai kiamat lah perpaduan ini jadi mimpi dalam tidur je...

DAP DAN PKR BALUN PAS.. kesian..


lantak lah labu, nak cakap apa lagi, biarlah, kalau menjadi balaci itu sangat nikmat, teruskan jelah, kita nak cakap apa lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan