Khamis, 30 Mei 2013

[mata satu] nasi lemak pun terlibat dalam konspirasi dajjal?

haha, bila beli nasi lemak, ada telur mata satu, dan terus buat kajian ia ada kaitan dengan freemason, habis kalau beli nasi lemak, letak dalam pinggan tu kira camne pulak? keh keh...

kira terer gila lah ye freemason buat kerja, sampai nak tawan tanah melayu, nasi lemak pun mereka yang ciptakan, keh keh keh keh... mampuih!!


ps: hehe.. cam haram..

4 ulasan:

  1. Hahaha memang macam haram agak2 la nasi lemak pun nak illuminati...yang terang2 illuminati parti pkr logo mata lebam hahaha

    BalasPadam
  2. tapak kasut tapak kasut..... dah nasib ko lah tapak kasut.

    BalasPadam
  3. Aku try... letakkan lambang pas sebelah lambang pkr dan di tengahnya aku letak lambang dap.. bila aku renung2 terbayang 'WAJAH LANUN BERMATA SATU, HIDUNG NENEK KEBAYANG' opss sorry bosss.

    BalasPadam
  4. orang kuat umno30 Mei 2013 6:54 PTG

    Yang paling best lambang dacing....aku suka sangat.
    Tapi aku tak pernah nampak lah kat kedai dacing tu....kalau ada sapa2 simpan dacing tu..boleh le upload gambar dacing tu kat sini...

    BalasPadam