Jumaat, 10 Mei 2013

nampak sangat bang non ni ada masalah overlimit mental!!

dah macam-macam dah si bedul bang non.. aku rasa baik bawa berubat la kot, dah makin kronik aku tengok dah.. dah la azmin yang disayangi mengkritik dia dengan selamba badak je masa sidang media pagi tadi, dah ni nak ajak rakyat ikut cakap dia pun dah tak kemana, nak jadi pm pun punah ranah!

bawa-bawa bertaubat jelah bang non, jadi pensyarah ke, majoriti tak mau angko jadi pm la, orang cina pun pening sebab kena tipu keliling da dengan ekau.. hehe.. so udah-udah le tu ye..


kamon bang non, terimalah kekalahan yo.. orang dah jolik dah.. tau ka..

sumber : klik sini

10 ulasan:

  1. Ermmmm.... sudah2lah nk buat isu.....semoga ALLAH memberi taufik dan hidayah

    BalasPadam
  2. haiya tok non ma.... jika anda mengambil keputusan tidak menerima sistem pengundian secara 'elecktoral' adalah elok sangat tok berpindah ma..... Tok seorang yang bijak dan boleh masuk AKADEMI FATASIA lol.... he he boleh sms lansi punya..

    BalasPadam
  3. satu lagu " cukup cukup sudah cukup sampai dini sajaaaaa" kehkehkehkeh

    BalasPadam
  4. BANG NON BOLAH MENANG KALAU UNDI PAKAI SMS SEBAB DIA BANYAK DUIT....

    BalasPadam
  5. Melayubudu hamba DAP hasil tarbiah tokguru pluralisme dan bang non pluralisme..Melayu negeri lain bertindak profesional dan rasional .. melayubudu layak berkerja sektor swasta company cina bukan sektor awam,. bodu ohh budu..

    BalasPadam
  6. dengar cerita x lama lagi Bang Non nak angkat sumpah jadi perdana menteri Sulu...hahahahahaha....bang non oii..!!buat2 lah berehat..x penat ke?

    BalasPadam
  7. catatan merintih orang yang kalah dalam kemenangan

    wakakakkakakakaakakkakakakakakakkakakkakakkakakaka

    Lain tahun kita publish surat untuk tatapan si gampang yang bangang ternanti-nanti. Kesihan sangat

    wakakakkakakakakakakkakakakakakakakakakakkakakakakak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahniah sebab menang dan UMNO tambah kerusi

      wakakakkakakakakkakakakakakkakakakakakakakkakakak

      Tahniah

      wakakakakkakakakaakkakakakakakakakkakakakakakakak

      Padam
  8. Ribut berlalu, kiambang bertaut.

    Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

    BalasPadam
  9. moga Allah beri hidayah pada anuar ibrahim dan penyokong2 tegarnya. hanya keinsafannya sahaja akan meredakan kemarahannya kecuali mati

    BalasPadam