Ahad, 5 Mei 2013

ni lah dia bila penyebar fitnah berluasa!! oku dituduh pengundi hantu!

apalah hai nak jadi.. apalah nak cerita banyak dengan puak-puak ni beb. nak cari sensasi yang sangat sengal kerana nak buatkan orang marah kerana konon ada bangla, nepal dan myanmar jadi pengundi hantu.. huk aloh..


meh tengok kantoinya pendajal penyebar fitnah yang kerjanya siang malam fitnah, fitnah.. ceh


ps: bibit kebahlolan mereka terserlah.. ceh

4 ulasan:

  1. kesian budak oku tu....usaha dan khidmat dia pada fuckatoon berakhir dihina di pusat pengundian oleh puak sendiri!

    tinggalkan parti bontot !!!

    gen2felda

    BalasPadam
  2. Bro Headbomb tahniah diatas perjuangan bro selama ini. Mudah-mudahan segala perjuangan bro, akan mendapat ganjaran sebesar-besar pahala. Kesempatan ini gak, gua dengan ini menyatakan sejuta terima kasih coz bg gua ruang dalam komen bro. TERIMA KASIH BRO

    Salam Hormat

    Bro GuaHappy.

    BalasPadam
  3. terima kasih kepada pengkomen2 semua, perjuangan ini adalah kerana agama, bangsa dan negara...

    BalasPadam
  4. Salam,

    Dengar khabar senarai nama calon PRU-13 Selangor yg ditapis bertahun2 sebelum ni oleh Najib telah diubah mengikut cita rasa otai-otai UMNO jugak ... dan Najib terpaksa ikut sebab katanya kalau nak menang kenalah ikut cita rasa mereka ... jadi sape lagi nak disalahkan kalau tak mereka.

    Lepas ni Najib kena bantu dan beri peluang lebih kpd orang Melayu utk berniaga dan menetap di kawasan Bandar. Banyakkan penempatan org Melayu di kawasan Bandar ... seperti mendirikan rumah mampu milik dan berikan peratusan yang besar kpd org Melayu utk membeli rumah tersebut contohnya 80% org Melayu dan bakinya kepada org India dan China.

    Ini kerana bukan org China saje yg swing tapi org India pun masih lagi tidak menyokong BN.

    Disyaratkan juga pembeli2 menjadi pemilih berdaftar di kawasan Bandar tersebut.

    Contohi strategi PR yg mengadakan Red Bean Army ... bukan utk mengadakan fitnah atau cerita tak betul tetapi utk memberikan penjelasan yg betul kepada rakyat.

    Kes Lahad Datu disegerakan pendakwaannya ... dan pengkhianat segera didakwa di Mahkamah.

    Fitnah-fitnah semasa pilihanraya seperti dakwat tak kekal, pengundi bangsa asing dan surat edaran yg bebentuk perkauman kpd bangsa Cina hendaklah dijelaskan kpd rakyat supaya rakyat benar2 faham.

    Wassalam

    BalasPadam