Sabtu, 11 Mei 2013

ni siapa punya kerja ni baling cat kat billboard bang non ni?

lokasi katanya di pulau pinang, marah betul orang yang baling cat ni ye, kesimpulannya, orang cina dah angin ke atau ramai dikalangan orang melayu dah naik menyampah gila dah? kalah dah lah, apa lagi mau? apa kata dia pi bangunkan permatang pauh tu? ni asyik ajak orang memberontak je kerjanya,

sedar-sedarlah ye wahai rakyat malaysia, kita lagi berapa tahun je lagi nak raikan negara kita ni sebagai negara maju pada tahun 2020, tak kisah lah anda pakatan ke, anda barisan ke, kita bangunkan sama-sama negara ni sampai berjaya jadi negara maju, hidup aman, semua kaum bersatu, ni kalau jadi yang bukan-bukan siapa susah? kita juga yang susah...

kalah menang tu standard lah... mana-mana pun.. terima je lah kenyataan...




ps: entah le labu.. hehe

sumber klik sini

7 ulasan:

  1. DSAI terima le qada' dan qadar allah, sudah sampai masanya DSAI berkerja kuat untuk rakyat, panjang umur PRU14 boleh cuba lagi.....

    BalasPadam
  2. ni kat bulatan permatang pauh... ari ni aku lalu depa dah tukaq poster baru dah...

    BalasPadam
  3. Dia Ni Mana Ada Bekerja Kuat tengoklah gambar dekat Billboard tu 24 Jam PELUK TUBUH..Macam mana nak jadi PM macam tu.Khabarnya nak datang Negeri kami Johor...Anwar Go back to your hometown Permatang Pauh your Voters waiting for your Janji Manis. Dah Mennang kenapa masih Meroyan.Tak dapat jawatan PM tak mati pun.

    BalasPadam
  4. tak abih lagi meroyan nyerr....siann

    BalasPadam
  5. bang non tengah kontrol handsome..kah..kah..kah....
    dah tu tak pandai2 nak start buat kerja.
    lepas basuh pinggan..... pergi cari kayu api

    BalasPadam
  6. AL JUBORI AKAN JADI ISIM, GILA, MERENG, SEWEL DAN TAK SIUMAN DLM WAKTU TERDEKAT INI!

    BalasPadam
  7. org yg fetah bercakap tak mesti nya pandai membuat kerja org yg duduk diam tak fetah bercakap org itu lah yg banyak membuat kerja contoh Anuar dan ds Najib yg mana tahu membuat kerja dan tak tahu membuat kerja fetah bercakap tapi menghancurkan diam tapi membina.

    BalasPadam