Khamis, 9 Mei 2013

patutla azmin angin dengan anuar ibrahim! ni kot antaranya puncanya?

memang lahabau. anak haram, kepala bana, full stop!!

dengan melayu lain kata-katanya, dengan cina lain pulak kata-katanya, ni apa semua ni? nak jual kati negara ni ke camne? siul lah!!

harap siasat juga kebenaran dan kesahihan hal ini... bagi aku this to much anuar ibrahim!!!


ps: lu fikirlah sendiri bro!!

31 ulasan:

  1. wow,

    ini macam punya surat pun ada yang percaya?

    Nak tengok surat yang lebih meyakinkan?

    Nanti aku suruh anak aku umur 7 tahun draf satu..

    lebih meyakinkan dari surat di atas


    wakakakakkakakakakakakakakakakakakkakakakakaka

    terserahlah kat kau

    wakakakakakakakakkakakakakakakakakaakakakkakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak ko reti tulis surat ke? Cer buat.. cer buat.. nak tengok anak ko tulisan buruk camne...

      kah kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    2. aku langsung tak yakin itu gambar Anwar.....aku rasa tu Klon Anwar dr THAILAND tu......tgk muka mcm Anwar, tp aku yakin bukan dia....peruuuuut pun bukan sebab SEMUA PRO-Pembangkang pernah tgk perut Anwar....aku??.....aku tak pernah tgk.....tapi AKU YAKIN tu bukan Anwar....sbb perut Anwar lain....aku yakin

      kandungan surat tu lg la suspicious....ini bukan kerja Anwar ni...ni tak lain, tak bukan mesti UMNO punya kerja.....UMNO JUGAK......kahkahkahkah

      nasib kau la UMNO.....muahahahahahaha...muaaaahahahahahaha

      Padam
  2. Ribut berlalu, kiambang bertaut.

    Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

    BalasPadam
  3. ni pun gaduh,,,dia mana ada anak-mandul

    BalasPadam
  4. Jangan gadogado...surat tu real tu..betolbetol...bukan cobaan...ala...aku nak jadi PM bukan la lama...2 tahun saja...naper tak caye???...semua china dah percaya dah...Lepas ni aku janji aku bagi PM kat Kuang engok la pulak...tak caye jugak....mampuih korang la

    BalasPadam
  5. SEMUA CAWANGAN DAN BAHAGIAN UMNO/BN SELURUH NEGARA WAJIB ADAKAN AKTIVITI PENDAFTARAN PENGUNDI BARU DENGAN AKTIF SELAMA 5 TAHUN NI..

    DAN PASTIKAN PENGUNDI BARU INI DIAJAR BAHAWA UNDI MEREKA AMAT PENTING UNTUK MENJAHANAMKAN AGENDA KOMUNIS SEPET MENGUASAI NEGARA MELALUI AGENDA PERKAUMAN DAN RUSUHAN JALANAN !!!

    gen2felda

    BalasPadam
  6. kenapalah dizaman ini org masih percaya dgn hal2 semacam ini. makin teruk rakyat Malaysia walaupun dah merdeka sejak 1957

    BalasPadam
    Balasan
    1. tau tak pe.....ada ke guna kertas je??....hahahaha.....sapa2 boleh buat

      sedangkan VIDEOpun jd besi....yg HDpun org yg educated boleh tolak....inikan surat je?...kertas je..hahaha

      cuba la buat gambar Najib dgn Altantuya ke.....edit2 skit guna POTOSHOP...yg itu ble la percaya

      cuba la buat spekulasi guna MULUT mcm black out (ada pulak yg da siap bwk lampu suluh naaa....mcm tau2 ja...hehehe)....buat la eksyen skit dlm BIDEO....mesti caya

      cuba la tunjuk KERTAS CINCIN 24 JUTA masuk Malaysia si Rosmah beli....baru bleh caya

      cuba la tunjuk adegan nangis2 mcm TBH....baru la ada feel n ble caya

      ini setakat tunjuk KERTAS KATA ANWAR nak jd PM cuma 2 thn lps tu serah pd LGE?...gila apa nak caya?...ANUGERAH TUHAN tu....jgn buat naya...kang kena TULAH.....muaaaahahahahahahahahahhaha

      tak educated langsung pro-BN/UMNO ni......muahahahahahaha

      Padam
    2. bukan tak educated UMNO ni tapi bangang.
      Kepandaian dan berpelajaran adalah dua elemen yang berbeza. (itupun takan kau fail nak faham)

      Sebab bangang macam kau kerana:

      Percaya DAP boleh jadi PM walau tanding 50 kerusi;

      matematik fail atau memang tak pernah belajar matematik?

      wakakakkakakakakakaakkaakkakakakakakakakakakakaka

      Jangan marah........ gas dah mula naik harga ke??
      aku tak sempat verify berita ni

      wakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakkaka

      Padam
    3. hahahaha.....i'm very happy kalau biaDAPigs jd PM/TPM/MB

      sepertimana GEMBIRAnya Melayu PAS/PKR/biaDAPigs meraikan keMAJORITIan Melayu dlm pakatan JAHANAM PEMBANGKANG....apa lagi....Takbiiirrrr!!!.....muaaaahahahahahaha

      owhhhh.....rupa2nya pakar matematik Mr. wakakakaka kita yg dah lama menghilang.....hahahaha.....siapa dominan dlm pembangkang skrg?.....kahkahkahkahkahkahkahkahkah....bangang tu melantun-lantun...kalau boleh jgn ditunjukkan....muaaahahahahahahahahahahaha

      Mr. wakakakakaka juga adalah seorang BOMOH paling hebat dlm meramal segala2nya NAIK...tapi lupa nak verify dgn rakan syaitannya a.k.a biaDAPigs (NA kata biaDAPigs ni syaitan.....SEKARANG?.....Saaayaaaaaang SETAN...muaaahahahahahaha)

      lepas menurun bersenggama dgn Syaitan tu jgn lupa verify citer yg kau nak bwk tu......muaaaahahahahahahahahaha

      pssttttt....mr. wakakakaa marah aku usik pemBANGANG2 pembangkang lebih2....pepatah Melayu kata apa?.....siapa makan cili, terasalah pedasnya.....muaaaahahahahahahaha...opsss HARAM sentuh pasal bangsa.....boleh Kufur kata penganut PAS sambil diTAKBIR oleh penganut biaDAPigs...muaaaahahahahahaha

      Padam
    4. mamat wakakakakaka... mane surat yang anak ko nak draf tu? Mesti ko tak berani nak publish sebab tulisan anak ko tu teramat la buruk kan.. kan. kan...

      kah kah kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    5. boleh ke publish kat sini?
      kau ni mesti masih bersedih dgn kekalahan sampai benda yang mengarut ni pun kau tuntut.

      Lepas tu boleh komen tulisan anak aku pulak tu
      parah mamat ni


      wakakakakakakkakakakakakakakakakakakkakakakak

      tunggu lain tahun lah aku publish

      wakakakakkakakakakakakakakkakakakakakakakakkak

      Padam
    6. To Otak Gila.... ops...Geliga

      Phew,.... pejuang Melayu yang berbicara dengan kelembutan bahasa ibundanya. Mengasyikkan serta menterkesimakan para yang mendengar.

      Apa point kau membebel? Habuk pun tarak.

      Siapa dominan? DAP ke? Alhamdulillah.

      TAKBIR - seruan kau dan aku

      wakakakkakakakakakakkakakakakakkakakakakakakkaka

      Melayu yang mula berpeluh nak hilang kuasa. Masa berkuasa, kroni didahulukan, rosmah diutamakan

      wakakakkakakakakakakakkakakakakakakakakkakakaka

      Padam
    7. layan la sempudal pr sorang tu, dia meroyan sebab kalah kah kah kah kah

      Padam
    8. hahahaha....baca juga dia apa aku taip...kahkahkah

      dia baca n cuba PAHAMkan, tapi tak ble PAHAM juga.....nampak benor BEBALnya, sian....muaaahahahahahahahahaha

      sekarang kita PASTI sebab apa pencacai pembangkang MEROYAN SAKAN lepas PRU-13.....rupa2nya mereka TAK PAHAM MEREKA DAH KALAH..kahkahkahkahkah

      Melayu hilang kuasa?....halllooooo, UMNO kerusi bertambah.....PAS & PKR yg MERUDUM.....Melayooookah itu?......kahkahkahkah

      Padam
    9. Tahniah sebab menang dan kerusi UMNO bertambah.

      wakakakkakkakkakakakakakkakakakakakkakakakakak

      Tahniah

      wakakakkakakakakakkakakakakakakakakakakakakakka

      Padam
    10. hahahahaha....TAK TERKATA lepas PAHAM apa makna MELAYU HILANG KUASA yg dimaksudkan.....tak pa.....copy paste sbb x da idea pun ok

      Pedaskan bila nampak kebenaran?......muaaahahahahahaha

      Padam
    11. kah kah kah kah kah kah.. mamat wakakakaka ko memang spesis sakit otak.

      Sekarang ni persoalkan boleh ke publish surat anak haram ko tu kat sini, tetiba kata tunggu lain tahun pula nak publish....

      kah kah kah kah kah kah... memang sah banyak urat kat otak ko tudah terputus. Kronik dah tu...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    12. kenapa? bini kau baru berzina dgn anjing jiran sebelah ke, atau kau baru dapat tahu kau ni anak haram masa mak kau kena rogol bapak kau jadi pak sanggup?

      tunggu jelah surat tu lain tahun

      wakakakakaka

      melayu hilang kuasa baru nak gelabah.

      wakakakakakakakakaka

      Padam
    13. makin PENDEK pulak wakakaka dia.....hahahahaha

      klako la dia ni......down syndrom ke?.....muaaaahahahahahahaahaha

      gelabah UMNO sbb kerusi PAS & PKR merudum...mampos Melayu kali ni.....MELAYOOOO kah dua parti tu??.......kahkahkahkahkahkah

      Padam
    14. Bapa down syndrom, anak haram dia terlebih bagi dos vitamin C sampai umur 7 tahun dah pandai draf surat. Tapi tulisan terlalu buruk, tak berani la nak kasi emel sama admin...

      kah kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  7. camne la macai Pengencing Rakyat nak percaya..sedangkan video pun depa tak percaya. toksah pedulik la. depa tu memang disahkan bodoh sejak azali. buat tak tahu je la..hahahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tinjauan HArian Metro pada 1 Mei 2013 mendapati bahawa:

      "Kebanyakan Penyokong BN adalah mereka yang tidak mendapat akses internet"

      JAdi, yang mempunyai akses internet ZDAN masih menyokong Najib, kita namakan MONYET INTERNET yang melayan porno.

      Wakakakkakakakakkakakakakakakkaakakakkakakakaka

      Jangan marah - kajian Metro, bukan aku suka-suka tulis.
      Amacam, pedas berapi nampak

      wakakakakakkakakakakakakakakakkakakakakakakakakka

      Padam
    2. ayoyo....monyet internet ini seronok betul layan porno, siap sokong lagi industri hiburan alternatif ni...kahkahkah

      bila Klon Anwar dr Thailad yg shooting adegan porno nak keluarkan BIDEO?......wakakakaakakakaka....siap buat BIDEO sendiri tu....hebat pencacai pembangkang

      amacam?......HOT n SPICY ka?....muaaahahahahahaha

      Padam
    3. Tahniah sebab menang dan UMNO tambah kerusi

      wakakakkakakakakkakakakakakkakakakakakakakkakakak

      Tahniah

      wakakakakkakakakaakkakakakakakakakkakakakakakakak

      Padam
    4. akhirnyaaa.....hahahaha...PAHAM juga....hahahaha

      tp TAKZIAH buat PAS n PKR....TAKZIAH.....muaaahahahahahahahahahaha

      Padam
    5. sama jugak... TAKZIAH PADA PAS dan PGayR kerana semakin kurang kerusi dalam PRU-13 ni...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    6. korang layanla beruk pr yang tak faham apa maksud kalah tu.. keh keh keh

      Padam
    7. kalau tak dilayan, tak meriah bro...bukan slalu.....kita nak usik2 diorang kat blog 2depa bukan tuan tanah lepaskan.....kat sini je la playgroundnya.....seronok apa tgk perangai pencacai2 pembangkang

      RISAU jugak dia dgn Melayu.....muaaaahahahahahahaha

      Padam
    8. saje je nak layan budak terencat akal tu. Kalau tak dilayan nanti dia telan panadol 70 biji pulak. Tak pasal2 UMNO juga salah...

      kah kah kah kah kah kah kah kah

      Padam