Isnin, 6 Mei 2013

PERJUANGAN KITA SEMUA BERBALOI

TAHNIAH UNTUK BN, KEPADA RAKAN-RAKAN YANG BERTUNGKUS LUMUS DALAM MEMPERJUANGKAN MISI BARISAN NASIONAL,

WALAU SELANGOR KITA KALAH TETAPI KESELURUHAN BN MENANG MUDAH.. WALAU PADA AWAL-AWAL RASA GUSAR JUGA DENGAN SUMBER TAK RASMI, SPR PUN UMUM JAM 12 TENGAH MALAM,

SELEPAS NOMBOR 112 KERUSI PARLIMEN DAPAT, SAH BN DI UMUMKAN MENANG 2/3

TAHNIAH BN, KITA KERJA KUAT LAGI.. DAN RASANYA TAK PERLU LAGI LEPAS NI LAYAN KIASU-KIASU CINA YANG NAMPAK GAYANYA MENGUNAKAN CARA RASIST UNTUK MENANG BERGAYA!! TOLAK DAP!!


7 ulasan:

  1. Bro Headbomb gua rasa yg paling sedih sekali kerusi PAS hampehhhh turun menjunam ler. Gua rasa bro dah buat yg terbaik, never give up bro, we can do it. Gua cuma harap Najib jgn lah terhegeh2 nak bagi kaya lagi orang2 CINA ni. Kita orang Melayu beserta BUMIPUTERA SABAH DAN SARAWAK perlu bersatu melawan CINA ni habis-habisan. Gerakkan semua pemuda-pemudi orang2 KITA mendaftar UNDI. Gua walaupun hanya org biasa sahaja, gua nak nasihatkan orang KITA agar bersatu. Gua tak blame DAP, tapi GUA cukup sedih ngan penyokong2 DAP yg terdiri dari kalangan orang MELAYU yg beria-ia nak backup CINA. N now what happen??? PAS kerusi paling sikit setakat ni. Amacam doa KO tu sedap n lazat???

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye kulit kuning mata sepet muka lebar mereka ni makjuj.mula hari ni boikot business mereka.

      Padam
    2. Bro Headbomb, gua rasa tibalah masanya BN buat setup team macam DAP tu yg buat RED BEAN ARMY. Gua rasa cukup2lah kita berperang dgn orang2 PAS n PKR ni. Kita tentang CINA DAP ni habis-habisan. GE13 mereka dah menunjukkan BELANG mereka yg sebenarnya. Gua harap pada kengkawan PAS n PKR tu jomlah kita lawan DAP. Bagi gua, gua lebih rela menang banyak PAS dari DAP. Satu malam yg sedih gua rasakan, apapun gua terima dgn hari TERBUKA dan REDHA diatas kemenangan ini. Dan for sure UMNO tetap relevan sampai bila2 memperjuangkan nasib bangsa, agama dan negara. Ayuh kita tolong NAJIB dengan sedaya kudrat yg kita ada. Dan gua harap, PM NAJIB akan tidak lagi melayan karenah cina DAP ini. ENOUGH IS ENOUGH, mari kita memperkukuhkan ukhwah sesama kita dan bersatu meningkat ekonomi orang2 MELAYU dan BUMIPUTERA SABAH DAN SARAWAK.

      Padam
  2. Jutaan Terima Kasih kepada Cybertroopers!

    BalasPadam
  3. Ayuh... Jgn mundur lg.. Jgn layan sgt YB2 BN dari parti bukan bumiputera sbb pengundi bangsanya sendiri tolak mereka, menang tumpang undi bumiputera...

    BalasPadam
  4. TAHNIAH DAN TERIMA KASIH UNTUK MELAYU BUMIPUTERA PENYOKONG2 BN.

    SO MULAI SKRG, NAJIB DAN MUHYIDDIN, MAKE SURE TAKDE MENTERI DARI MCA. MCA DAH CAKAP AWAL2 BUKAN? LET THE MALAY PEGANG MENTERI. AND GIVE CREDIT TO OUR INDIAN FRIENDS YANG DAH SWING BALIK KEPADA BN.

    DAN YANG PALING PENTING, NAJIB DAN MUHYIDDIN, JANGAN LEMBIK DEPAN CHINESE. INGAT, KAMI ORANG2 MELAYU BUMIPUTERA TETAP KUAT DI BELAKANG ANDA. SO TUMPUKAN PERHATIAN KEPADA MELAYU BUMIPUTERA. IN SYA ALLAH, SOKONGAN BERTAMBAH PADA PRU14. KUASA POLITIK MELAYU MEMANG KUAT DI BELAKANG UMNO.

    KEPADA PAS..MASIH MAHU DIPERBODOHKAN? DENGAN BERAPA KERAT KERUSI ITU BOLEH BUAT HUDUD KE? NAK GADAI KALIMAH ALLAH LAGI?

    KEPADA DAP, TERUSKAN DENGAN RACIST DAN CHAUVINIST KAMU. DULU POTONG 5 EKOR BABI KAN? SEKARANG AKU MAHU TENGOK KAMU POTONG 4 EKOR BABI. 4 MAKSUDNYA APA? 'SI' (MATI)!!!! LEPAS INI KAMU 'SI' LAAAA...HEHEHEHE

    KEPADA PKR, TAK BANYAK KOMEN. JUST GO TO HELL!

    BalasPadam